folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İlginç Bilgiler(Bilgisayar Hakkında)



İlginç Bilgiler(Bilgisayar Hakkında)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    1- Metin belgesine 1milyondan fazla harf yazabilirsiniz ve boyutu 1.20 MB kadardır

    2-c:Windowsta 9000'den fazla dosya 300'den fazla klasör bulunmaktadır

    3-metin belgesine yada klasöre asla con ismini veremezsiniz

    4-bir klasörün içine 50binden fazla klasör açılabilir ve o klasörün içindeki herklösörün içinede 50binden fazla klasör açılabilir yani 250000000 kadar klasör olusturabiliriz boyutu ise 0 bayttır ama silinmesi 10dk kadardır

    5-hesap makinesinde 2x2=4x2=8x2=16... şeklinde çarpımın devamında 106 çarpma sonucunda ortaya çıkan sayı "1,6225927682921336339157801028813e+32" şeklinde olacaktır..

    6-Ekranımıza sıralı olarak 127den fazla icon sığdıramayız

    7-Bir klasörün isminin uzunlugu enfazla 204 harf olabilir.

    8-bir paintte cizdiğimiz resim bazen 20MB'dan daha büyük olabilir

    9-ilginç şekilli yazılar yazmak isteyenler Başlat>programlar>donatılar>sistem araçları>karakter eşlem kombinasyonuyla dilediği kadar şekil yapabilirler

    10-cafede bir internet sayfasında yanlışlıkla beni hatırla kısmına tıklayıpta giriş yaptıysanız değiştirmek için araçlar>internet seçenekleri>tanımlama bilgisini sil'e tıklamanız yeterli olacaktır.


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    son bilgi harika çok işime yarayacak :) dostum zaten cafelerin %90 ında deepfreze var :9


    -
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    bugün kimler msn açmış? bulalım!

     

    arkadaşlar sizlerle paylaşmak istedim kendim test ettim denedim ve buldum.

     

    msn listenizde kim o gün oturum açtıysa çevrimdışı olsa dahi profil fotoğrafı çıkar.

     

    mesela;

    bugün öğleden sonra msninizi açtınız. birkaç kişinin sizden önce oturum açıp açmadığını merak ediyosunuz?

     

    yanıt çok basit:msn listenizi açın kişi adlarının hemen solunda msn logosu vardır (hani çevrimdışı olduğumuzda kırmızı yanan,çevrimiçinde yeşil yanan) o açıp açmadığını merak eden arkadaşınızın üstüne gelin logosuna tıklayın sol tarafa ufak bi pencere açılacak açılan pencerede yeşil renkli msn logosu varsa o kişi o gün oturum açmamıştır. eğer kişinin profil fotoğrafı çıkıyosa yani msn ine koyduğu avatar resmi çıkıyosa o kişi o gün oturum açmıştır.

     

    bilmeyenler olabilir

    resim kullanmıyorsa birşey diyemiyeceğim :)

     

    selametle

    (Alıntı,belkı ısınıze yarar :) 4-5 sene once pc ye kaydetmısım,ole gozume carptı.


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    bugün kimler msn açmış? bulalım!

     

    arkadaşlar sizlerle paylaşmak istedim kendim test ettim denedim ve buldum.

     

    msn listenizde kim o gün oturum açtıysa çevrimdışı olsa dahi profil fotoğrafı çıkar.

     

    mesela;

    bugün öğleden sonra msninizi açtınız. birkaç kişinin sizden önce oturum açıp açmadığını merak ediyosunuz?

     

    yanıt çok basit:msn listenizi açın kişi adlarının hemen solunda msn logosu vardır (hani çevrimdışı olduğumuzda kırmızı yanan,çevrimiçinde yeşil yanan) o açıp açmadığını merak eden arkadaşınızın üstüne gelin logosuna tıklayın sol tarafa ufak bi pencere açılacak açılan pencerede yeşil renkli msn logosu varsa o kişi o gün oturum açmamıştır. eğer kişinin profil fotoğrafı çıkıyosa yani msn ine koyduğu avatar resmi çıkıyosa o kişi o gün oturum açmıştır.

     

    bilmeyenler olabilir

    resim kullanmıyorsa birşey diyemiyeceğim :)

     

    selametle

    (Alıntı,belkı ısınıze yarar :) 4-5 sene once pc ye kaydetmısım,ole gozume carptı.


    -----------------------------
    İyiymiş hocam durbakalım bi denim


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek
    winrar şifreleme algoritmasını kırmaya ramak kalmışken nedense bu bilgiler çok gereksiz geldi

    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    aksata bunu yazdı:
    -----------------------------
    winrar şifreleme algoritmasını kırmaya ramak kalmışken nedense bu bilgiler çok gereksiz geldi
    -----------------------------

    Arkadaş konu açmış.

    Bende ardından konuya yardımcı olmak ıcın bır bılgı yazdım,belkı sana gereksızdır,bır baskasının ısıne yarar.

    Neyse sen gereksız bır post atmışın bende,gereksız bır cevap verdım...


    Allah büyüktür vesselam...
Toplam Hit: 2694 Toplam Mesaj: 6