İlginç Bir Oyun : Gangsters
-
Forumda konusunu bulamadım. Yarı strateji, yarı mafya oyunu fakat eğlenceli (birazda zor daha tam çözemedim).
Neymiş ne değilmiş yahu bu diyen varsa ;
http://www.youtube.com/watch?v=CWRsI8SQf5Y
Gangsters 2 var (1'ini oynamadım).
bu aralar canı sıkılan ve ilginç birşey arayanlara duyrulur.
-
burayıda ben alayımda ; çözüm yolları paylaşılır, birşeyler paylaşılır, buradan yayınlarım.
-
konunu pic etmek gibi olmayayım da, yeni konu acacaktım bari buraya yazayım simdilik.
tower defence tipinde bir oyun vardı, haritaları sehrin sokakları biciminde düsünün, kamera tepeden bakıyor, yerlestirdiklerimiz de silahlı cete elemanları.
bir sitede oynadıgım flash oyundu kendisi. belki oynayan birileri varsa adını bulmamda yardımcı olur.
-
Farklı birşey arayanlar Mark of The Ninja deneyin derim teşekkür etceksiniz sonunda bana :)
-
commandosu anımsattı severim o tarz oyunları vaktim olunca bakıcam teşekkürler
-
Sandman yazmış, ilk defa duydum ama beğendim ; Hearts of Iron III güzelmiş.
Ama oynamayı çözemeye çalışıyorum :/
Acayip Rus İngilizcesi ile çözmeye çalışıyorum :|
http://www.youtube.com/watch?v=TIE8bASuOtY
edit:
şu herif sağlam ingilizce ile çekmiş videoları ; açıklayıcı: http://www.youtube.com/user/surray01?feature=watch
Ayro tarafından 20/Oca/13 04:02 tarihinde düzenlenmiştir
