İlk Bug Ve İlk Debug !
-
1945 yılının Ağustos ayında Harvard'daki MARK I bilgisayarında çalışanlar bir şeylerin garip gittiğini farkettiler.
Program beklendiği gibi çalışmıyordu.
Uzun araştırmalardan sonra sorunun bilgisayarın röleleri arasına sıkışmış olan bir güveden kaynaklandığı anlaşıldı.
COBOL dilinin tasarımını yapan ekipten Tuğamiral Bayan Grace Hooper'ın anlattığına göre ilk debug işlemi bir cımbızla yapışmıştır.O gün bugündür bilgisayarda işler yolunda gitmediği zaman ilk akla gelen böcekleri suclamak olmustur....
yorumum: Pis yazılımcılar...Sucu ufacık haserelere atıo ! Hiç hata yapmazlar zaten... :)))) // söz meclisten dışarı :) //
--- kaynak: bi ansiklobedide okumus,ve anında deftere gecirmiştim ! ---
-
Hatırlıorum bu yazıyı... Bug kelimeside oradan geliodu sanırım...
Toplam Hit: 855 Toplam Mesaj: 2
