folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İlk Bug Ve İlk Debug !



İlk Bug Ve İlk Debug !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    1945 yılının Ağustos ayında Harvard'daki MARK I bilgisayarında çalışanlar bir şeylerin garip gittiğini farkettiler.

    Program beklendiği gibi çalışmıyordu.

    Uzun araştırmalardan sonra sorunun bilgisayarın röleleri arasına sıkışmış olan bir güveden kaynaklandığı anlaşıldı.

    COBOL dilinin tasarımını yapan ekipten Tuğamiral Bayan Grace Hooper'ın anlattığına göre ilk debug işlemi bir cımbızla yapışmıştır.O gün bugündür bilgisayarda işler yolunda gitmediği zaman ilk akla gelen böcekleri suclamak olmustur....

    yorumum: Pis yazılımcılar...Sucu ufacık haserelere atıo ! Hiç hata yapmazlar zaten... :)))) // söz meclisten dışarı :) //



    --- kaynak: bi ansiklobedide okumus,ve anında deftere gecirmiştim ! ---

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Hatırlıorum bu yazıyı... Bug kelimeside oradan geliodu sanırım...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 855 Toplam Mesaj: 2