İlk Hack Deneyimim Başarılı
-
beyler siz dieceksinizki bizene ama ben kaç gündür antioksidanın yazdıklarını okuyurum hack hakkında okumadığım döküman kalmadı ve en son az önce arkadaşımın msn şifresini çalmayı başardım size göre çok basit bi işlem olabilir ama benim için çok önemliydi sizlerlede paylaşmak istedim ltfn beni aşağılayıcı şeyler yazmayın :D
-
msn şifresi size göre kolay demişin ama bence zor yani ne biliim bi yöntem yok büssürü şey denicem adamına göre kolay oda ne bilim ne diom ben amq
-
seni CW denmi ithal ettik kardeşişm bırak hek hükü ezik ezik bişiler yapmışın dalga geçme demişin ama geçmezsek seni lamelikten kurtaramayız aq bıraq bunu gel sana grafik tasarım öretiim :D
-
hacı öretirsen yapmam demem ama çok uğraşmıştım sonunda hallettim şimdi yalvarıyo şifresi için :D birastan verecem
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
seni CW denmi ithal ettik kardeşişm bırak hek hükü ezik ezik bişiler yapmışın dalga geçme demişin ama geçmezsek seni lamelikten kurtaramayız aq bıraq bunu gel sana grafik tasarım öretiim :D
-----------------------------Oshocu pornocuuu :D nie sildin lan :D :P insan siliyom der bari,discovery olmasa listede kalabalık yapıcan aq :S bu arada msn hackin dökümanlarla ne alakası var annamadım aq :S
-
sanmıyom lan rude walla 220 kişiden 130 kişiye düşürdüm heralde sen de kaynadın arada :D
Toplam Hit: 745 Toplam Mesaj: 6
