İlk İphonelar Hakkında Yardım İsteği - Skype
-
beyler bayanlar,
geçen yıl, iphone 3g çıkmadan önce amerikadan gelen bir tanıdık bana iphone hediye etmişti, kırdırmıştı turkcelle uyumlu olsun dye. şimdi ben amerikadayım ve aslında skype programını bu iphonea indirmek istiyorum. fakat skypeı indirebilmem için OS güncelleştirmesi yapmam gerektiğini öğrendim ve kırılmış olduğu için iphoneum güncelleştirmeyi yapamıyorum. acilen skypeı indirip görüşmeye ihtiyacım var çünkü amerikadaki o AT&T ile görüşmeye kalkarsam ayda 70 dolar ödeyeceğim. halbuki skype ile ayda 10-20 dolar + senelik 50 dolarnumara parası vereceğim. burada telefonsuz kaldım açıkçası, lütfen yardım edin.
-
yardımcı olabilecek arkadaş varsa lütfen buraya yazsın veya pm atsın bana. çok acil bir durum bu aslında.
-
hocam telefonu bilgisayara bağla itunes ile yeni güncellemeyi çek eski haline dönüyor biliyorum ama kırılmamış olacak ve turkcell ile falan çalışmayacaktır.
Toplam Hit: 1222 Toplam Mesaj: 3
