İlk Müzik Denemem :D:D
-
ya baba parçasını editledim :D karınca kararınca inşallah beyenirsiniz
http://rapidshare.com/files/22851286/dj_Albay_yababa.rar.html
-
Eline sağlık hoca ilk deneme için gayet iyi.
-
Asker sarkinin orjinalini dinlemeden yorum yapiyorum..
Ilk girisin guzel ama arada verdigin efektler biraz fazla..Kulaklikla dinledim fazla bass alamadim.sabah olsun muzik setinden dinlerim..bi de biraz fazla hizli olmus sanki..eskiler bilir kaset bozulmaya basladigi zaman garip garip calardi onun gibi olmus biraz..bitisi cok iyi oturtmussun..ilk denemen gayet guzel..Basarilar dilerim..
-
İndirdim... İlk için çok hoş olmuş dewamını dilerim...
Toplam Hit: 764 Toplam Mesaj: 4
