İlk Web Sitesi Görseli Çalışmam
-
Arkadaşlar çalışmam hakkındaki yorumlarınızı eksiklerimi söylerseniz çok mutlu olurum

-
içerik kısmındaki font seçimin güzel olmamış.
onun dışında ilk çalışma için oldukça iyi. tabi bunu css e ne şekilde dökeceğin önemli.
ben ilk çizdiğim frontpage de hazırladığım site aklıma geliyo teyyy rezaletti ya.
-
Guzel gorunuyor yalniz alt kisimdaki "son eklenenler" ve "en cok izlenenler" kismindaki yazi stili buyuk gibi duruyor, biraz daha kucultme sansin varsa kucultebilirsin.
Bir de menude "indesing" yazmissin, "indesign" olacak, sanirim gozunden kacmis. :)
-
Hybris bunu yazdı
içerik kısmındaki font seçimin güzel olmamış.
onun dışında ilk çalışma için oldukça iyi. tabi bunu css e ne şekilde dökeceğin önemli.
ben ilk çizdiğim frontpage de hazırladığım site aklıma geliyo teyyy rezaletti ya.
işte css öğrenmek için ilk adımım bu biraz video izleyip css dökümü yapmam gerekli
-
Bloom bunu yazdı
Guzel gorunuyor yalniz alt kisimdaki "son eklenenler" ve "en cok izlenenler" kismindaki yazi stili buyuk gibi duruyor, biraz daha kucultme sansin varsa kucultebilirsin.
Bir de menude "indesing" yazmissin, "indesign" olacak, sanirim gozunden kacmis. :)
evet hocam gözümden kaçmış çalışırken boş vaktimde yaptım kafa başka yerde kalmış :))
-
ilkse fenal değil
-
vallaha ilk çalışmaya göre bence gayet güzel fontları vs ayarlarsan daha da tatlı olur gibime geliyor :))
birde tam css kurallarına uydurdun mu bunu bence güzel olur.
