İlk Web Sitesi Görseli Çalışmam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar çalışmam hakkındaki yorumlarınızı eksiklerimi söylerseniz çok mutlu olurum

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    içerik kısmındaki font seçimin güzel olmamış.

    onun dışında ilk çalışma için oldukça iyi. tabi bunu css e ne şekilde dökeceğin önemli.

    ben ilk çizdiğim frontpage de hazırladığım site aklıma geliyo teyyy rezaletti ya.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek

    Guzel gorunuyor yalniz alt kisimdaki "son eklenenler" ve "en cok izlenenler" kismindaki yazi stili buyuk gibi duruyor, biraz daha kucultme sansin varsa kucultebilirsin.

    Bir de menude "indesing" yazmissin, "indesign" olacak, sanirim gozunden kacmis. :)


    Bortubocek sever
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Hybris bunu yazdı

    içerik kısmındaki font seçimin güzel olmamış.

    onun dışında ilk çalışma için oldukça iyi. tabi bunu css e ne şekilde dökeceğin önemli.

    ben ilk çizdiğim frontpage de hazırladığım site aklıma geliyo teyyy rezaletti ya.

    işte css öğrenmek için ilk adımım bu biraz video izleyip css dökümü yapmam gerekli

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Bloom bunu yazdı

    Guzel gorunuyor yalniz alt kisimdaki "son eklenenler" ve "en cok izlenenler" kismindaki yazi stili buyuk gibi duruyor, biraz daha kucultme sansin varsa kucultebilirsin.

    Bir de menude "indesing" yazmissin, "indesign" olacak, sanirim gozunden kacmis. :)

    evet hocam gözümden kaçmış çalışırken boş vaktimde yaptım kafa başka yerde kalmış :))

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ilkse fenal değil


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrEgHoT
    DrEgHoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2007
    Erkek

    vallaha ilk çalışmaya göre bence gayet güzel fontları vs ayarlarsan daha da tatlı olur gibime geliyor :))

    birde tam css kurallarına uydurdun mu bunu bence güzel olur.

     

Toplam Hit: 830 Toplam Mesaj: 7