İmacros Eklentisi Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar bu eklenti tam işime yarayacak bir macro ancak ya bozuk ya da ben çalıştırmayı beceremedim. Recordluyorum yapıyorum işlemleri, playa tıklıyorum başlamıyor. Birde tekrar sayısını nereye gireceğiz, bilen arkadaşlar yardım ederse sevinirim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exTreMe
    exTreMe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    record yaptiktan sonra degisiklik yapmassan ''current.iim'' olarak kaydeder play butonunun ustundeki bos alandan kaydi secip play butonuna basinca calismasi gerek :/ tekrar sayisinida play butonunun altindaki ''Loop'' kismindan ayarlayabilirsin

     

    exTreMe tarafından 12/Tem/15 13:13 tarihinde düzenlenmiştir

    F<ornication U<nder C<ontrol of the K<ing :Pp
Toplam Hit: 573 Toplam Mesaj: 2
firefox imacros kullanımı