İmacros Eklentisi Hk.
-
Merhaba arkadaşlar bu eklenti tam işime yarayacak bir macro ancak ya bozuk ya da ben çalıştırmayı beceremedim. Recordluyorum yapıyorum işlemleri, playa tıklıyorum başlamıyor. Birde tekrar sayısını nereye gireceğiz, bilen arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
-
record yaptiktan sonra degisiklik yapmassan ''current.iim'' olarak kaydeder play butonunun ustundeki bos alandan kaydi secip play butonuna basinca calismasi gerek :/ tekrar sayisinida play butonunun altindaki ''Loop'' kismindan ayarlayabilirsin
exTreMe tarafından 12/Tem/15 13:13 tarihinde düzenlenmiştir
