İmdaaadd! Internet Explrer Kafayı Yedı Lan :|
-
hcılar canlarım cıgerlerım ınternet explrrr kafayı yedı sayfadakı resimleri açmıo zikicem bn bu explrru yardım edin yaww ..
-
sayfaLardaki resmLer acıLmıosa expLorerden deiL bağlantıdandr
-
yarram sn sus:P
-
Mozillaya geçmek için iyi bir neden
-
Musket gelip;
"Git opera kullan bre utanmaz .www.opera.com/download "
demeden ben demiş olayım bari :D -
bu mozıllaya bı alısamadım amk napalım alısıcaz artık :(
-
Hade len !:D ekranın resmini cek yolla bakim. İE de Tahribat.com olsun site olarakta reklam olmasın :)
-
Mesaj gfb_soldier tarafından 17 Ağustos 2006 (Perşembe) tarihinde yazıldı.
bu mozıllaya bı alısamadım amk napalım alısıcaz artık :(
----------------------
hay allaam olm akşm eve geLnce size uurarım bn bakarm tmm sus -
taam lan duseldı eheyyt :D:D res attım bılgısayara mal lan bu exp.. bozcan gel anam kapım hep acık sana :B gecede gel gunduzde gel nihahaha:D
Toplam Hit: 922 Toplam Mesaj: 9
