Imei Klonlama Hakkında.
-
Bazı telefoncular yurtdışından gelen telefonlara imei çakıyorlarya şimdi imei si klonlanan telefon parçalansa ve bir daha kullanılmasa, bu telefonun imeisinin kopyalandığı telefonla internete falan girildiğinde kapanır mı? Veya herhangi bir sebepten ötürü kapanır mı?
-
2 ay dayanır heralde en fazla ?
-
Klonlanan telefonu kullanırsan kapanır kullanmssan kapanmaz.
-
konu baltalanması özür dilerim ama bende birşey merak ediyorum bu klonlama işlemini biz kendimizde acaba yapabilirmiyiz.
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
konu baltalanması özür dilerim ama bende birşey merak ediyorum bu klonlama işlemini biz kendimizde acaba yapabilirmiyiz.
-----------------------------ne yazıkki hocam dct-5 chip lazım
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
konu baltalanması özür dilerim ama bende birşey merak ediyorum bu klonlama işlemini biz kendimizde acaba yapabilirmiyiz.
-----------------------------ne yazıkki hocam dct-5 chip lazım
-----------------------------hımm tamam hocam eyvallah
-
Karovale bunu yazdı:
-----------------------------
Klonlanan telefonu kullanırsan kapanır kullanmssan kapanmaz.
-----------------------------Hocam eminsin değil mi? Yani bu konuda yeteri kadar tecrüben var mı? Sonra sakata gelmeyelim.
