folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder İnca ADSL Modem / Bağlantı Paylaşımı Hakkında Yardım



İnca ADSL Modem / Bağlantı Paylaşımı Hakkında Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    Arkadaşlar öncelikle haince küstahça kalleşçe şehid edilen askerlerimizin ruhunun şad olması dileği ile ...

    sizlere bir sorum olacaktı uzun zamandır uğraştığım üzerinde durduğum sorduğum kimsenin kalmadığı bir konu o kadar kafa yormama rağmen çözemediğim bir sorun. bir de sizlere sormayı uygun gördüm

    Ben yan binadaki arkadaştan ethernet kablosu ile internet almaktayım. Modem arkadaşın bilgisayarında kurulu. markası inca dsl mod006 bir ethernet ve bir usb çıkışı var ilk etapta arkadaşa usb den verdim kendim ethernet kablosu ile kullanayım dedim fakat olmadı ben de swich aldım 8 portlu ancak bağlayabildim modemim bu

    usb portu 10 mbps ethernet portu ise 100 mbps bağlantı hızını destekliyor ben arkadaşın bilgisayarına modemi şu mantıkla bağladım. Öncelikle bildiğiniz üzere modemi cd ile tanıtırken usb yi takmanız gerekiyor usb yi bağladım etherneti ise swich e bağladım (modemle birlikte gelen 2 mt lik crrowser cablo ) benim bilgisayardan gelen kabloyu ise (32 mt) swichin boş bir portuna taktım benim ağ bağlantılarımda ethernet hızı 100 mbps olarak görünüyor sorunsuz şekilde bağlandığım zaman tabi. ancak ben ara sıra bilgisayarımı kapattıp açtığım zaman ağ bağlantısını 10 mbps olarak görüyor gelen ve giden paketlerin 1000 li değerlerde olması gerekirken 10 lu 5 li görüyor ve hiçbir şekilde internete girmiyor yanlız arkadaşın benden gelen kabloyu çekip takmasıyla düzeliyor ve bu 2 günde bir sık sık oluyor sorun yokmuş gibi görünüyor ama neden pc yi kapatıp açtığımda 100 mbps olan bağlantı 10 mbps ye dönüşüyor bağlanmıyor ve ben bu sorunun çözümü için ne yapmam gerekir her seferinde kabloyu sök tak sök tak arkadaş yoruldu artık kablo söküp takmaktan :D bi yardımcı olabilirseniz çok sevinirim


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar3535
    zinar3535's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    ikinizinde otomatik ip al denilmişse ağ ayarlarınızda ip ararken çakışma yaşıyo olabilirsiniz modemin ip si örneğin 10.0.0.2 bu ip yi varsayılan ağ geçidi olarak atayın ip adresinizede biriniz örnek 10.0.0.100 diğerinizde 10.0.0.101 yapın yeğlenen dns sunucusunada 10.0.0.2 olarak atayın sorunun çözülmez ise tekrar bakalım kardeşim

    ZİNAR KERE ZİNAR
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    zinar arkadaşım teşekkür ederim ilgin için

    gerçek manada yardım edebilecek başka kimse yokmu ? bu sorun uzun zamandır başımı ağırtıyor da


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    ikinizde ethernet uzerinden girin,

    usb yi hic kullanmayin, swich varmis diyorsun zaten ikinizde swich yardimiyla internete cikin 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 2382 Toplam Mesaj: 4