İncesaz - Mazi Kalbimde Yaradır
-
http://rapidshare.com/files/23711808/Incesaz_-_Mazi_Kalbimde_Bir_Yarad__305_r.mp3.html
------------------------------------------
lütfen topiclere koyduğumuz isimlere dikkat edelim.upuzun yazılar yazmadan konunun ne ile ilgili olduğunu bi kaç kelime ile anlatmaya çalışalım.uzun uzun birşeyler anlatmak istiyosak postumuzda anlatalım.saygılar
-yonetim- -
eyw dinleyelım bakalım ; )
-
hatta va hatta evet bide sözlerini yazıp daha çekici kılalım
ben de gönül çektim eskiden
yandı hayatım bu sevgiden
anladım ki bir aşka bedel
gençliğimmiş elimden giden
önünde ben geldim de dize
yar olmadı bu kimse bize
en nihayet düşüp can verdim
gözündeki yeşil denize
sarmadımsa da belden, geçmedim bu emelden
bir hazin maceradır onu aldılar elden
başkasına yâr oldu, eller bahtiyâr oldu
gönlüm hep baştan başa viran bir diyâr oldu
mazi kalbimde bir yaradır
bahtım saçlarımdan karadır
beni zaman zaman ağlatan
işte bu hazin hatıradır
ne göğsünde uyuttu beni
ne bûseyle avuttu beni
geçti ardından uzun yıllar
o kadın da unuttu beni
sarmadımsa da belden, geçmedim bu emelden
bir hazin maceradır onu aldılar elden
başkasına yâr oldu, eller bahtiyâr oldu
gönlüm hep baştan başa viran bir diyâr oldu -
Hocam konuyu açtın ben o zaman bi açtım ... şarkıyı winampda unutmuşum 10 uncu çalışı belki sonra farkettimki sözlerini dınlemıom incesaz fılan ya melodoye kaptırmısım kendımı ; ) sözlerini yazdıgın iyi olmus haketen Güzelmil teşekkürler.
-
indiriyrum bakalım nasıl, teşekkürler
