İndex Yapmak İçin Ne Gerekli

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    admin panel şifresini bildiğim bi free siteye index basmak istiyorum yanlız 2 engel var 1.si indexi basmayı bir şekilde yapmayı düşünüyorum ama olurmu bilmem 2. free siteye index basılırmı basılırsa bile indexi nasıl yapabilirim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=91 'e bak

    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    yanlız sıtenın php oldugunu solemeyı unuttum senın verdıgın linkte html anlatıyor belkı ben yanlsıım ama anlamadım ben yine
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    farketmez

    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    peki nasıl post gonderebilrim onu da solesen ya krdş sen benım msn yı eklesen konusak olmaz mı yarımcı olursun bana daha basit bi şekilde hadi krdş

    xx_tosun_xx@hotmail.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    not defteri varsa tamamdır başka bişiye gerek yok
    hı bi de biraz bilgi

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Başta zeka sonra da tahribatta döküman okuyabilme yeteneği lasım :P
Toplam Hit: 1625 Toplam Mesaj: 7