folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder İnfernal..Geçemeyen Sorsun .Her Türlü Yardım.



İnfernal..Geçemeyen Sorsun .Her Türlü Yardım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m_cey
    m_cey's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    arkadaşlar infernalde geçemediğiniz yerleri sorun söleyeyim.oyunu bitirdim.sonu özellikle çok güzel.iyi oyunlar.

    Kuşkudan,karanlıktan çıkıp günün doğuşuna kılıcımı çekip geldim güneşte şarkı söyleyerek. Umudun bittiği kalplerin kırıldığı yere sürdüm atımı: Gazaba,yıkıma ve kızıl bir guruba vardım şimdi!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    indiana jones infernal machine den mi bahsediyosun.

    Ben şeyi geçeedi o tankla yuzu kesik adam geliyorya o bölümü.Save dosyasını bulup diğer bölümden devm ettim.Eğer o bolümü geçmenin kolay bir yolu varsa aliyim lütfen.


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m_cey
    m_cey's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    indiana jones infernal machine den mi bahsediyosun.

    Ben şeyi geçeedi o tankla yuzu kesik adam geliyorya o bölümü.Save dosyasını bulup diğer bölümden devm ettim.Eğer o bolümü geçmenin kolay bir yolu varsa aliyim lütfen.


    -----------------------------

    hayır arkadaşım bu sadece infernal..indiana jones la alakası yok.


    Kuşkudan,karanlıktan çıkıp günün doğuşuna kılıcımı çekip geldim güneşte şarkı söyleyerek. Umudun bittiği kalplerin kırıldığı yere sürdüm atımı: Gazaba,yıkıma ve kızıl bir guruba vardım şimdi!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    çok deli aksiyon dolu bi oyun..

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek
    m_cey bunu yazdı:
    -----------------------------
    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    indiana jones infernal machine den mi bahsediyosun.

    Ben şeyi geçeedi o tankla yuzu kesik adam geliyorya o bölümü.Save dosyasını bulup diğer bölümden devm ettim.Eğer o bolümü geçmenin kolay bir yolu varsa aliyim lütfen.


    -----------------------------

    hayır arkadaşım bu sadece infernal..indiana jones la alakası yok.


    -----------------------------
    Nasıl bir oyun o hoca linkifalan varmı tam adı infernal ise ben Hz. Googleye bi bakim ne  diyo.

    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m_cey
    m_cey's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------
    m_cey bunu yazdı:
    -----------------------------
    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    indiana jones infernal machine den mi bahsediyosun.

    Ben şeyi geçeedi o tankla yuzu kesik adam geliyorya o bölümü.Save dosyasını bulup diğer bölümden devm ettim.Eğer o bolümü geçmenin kolay bir yolu varsa aliyim lütfen.


    -----------------------------

    hayır arkadaşım bu sadece infernal..indiana jones la alakası yok.


    -----------------------------
    Nasıl bir oyun o hoca linkifalan varmı tam adı infernal ise ben Hz. Googleye bi bakim ne  diyo.
    -----------------------------

    abi sağlam oyun tavsiye ederim.linki veriorum   http://www.youtube.com/watch?v=Sbdqhpr6pig&mode=related&search=


    Kuşkudan,karanlıktan çıkıp günün doğuşuna kılıcımı çekip geldim güneşte şarkı söyleyerek. Umudun bittiği kalplerin kırıldığı yere sürdüm atımı: Gazaba,yıkıma ve kızıl bir guruba vardım şimdi!
Toplam Hit: 4144 Toplam Mesaj: 6