folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Infinite Aion Online Sorunu



Infinite Aion Online Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Launcher dan başlattıktan sonra bu hatayı veriyor dosyalarda sorun yok başka pc de denedik çalışıyor.ne yapmamız lazım?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Aion sürümünü güncellediysen olabilir private sürümüyle aion sürümünü karşılaştırmanı öneririm. Forumlarında daha iyi destek alırsın. Ayrıca neden infinite? Gamez daha eğlenceli

    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    İlk defa Aion oynıcam.Arkadaşlarım önerdiği için Infinite e girmeye çalışıyorum.Dediğim gibi aynı dosyayı başka klasöre kopyaladık sorunsuz açıldı.Benim sistemimle ilgili bir sorun var fakat hala çözmüş değilim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Hm biraz göz attım da infinite forumunda bahsedilmiş ama adamı bi dövmedikleri kalmış.

    - Direct-x güncellemesi yap - net framework güncellemesi yap 

    - Antivirüs gibi ıvır zıvırları kapat

    - Sistemini gözden geçir (virüs taraması, clean işlemleri vs)

    Daha sonra ncsoft launcheri kaldırıp yeniden kurup aion.bin dosyanı hedef alıp onarıp yeniden kurmayı dene. (Ayarlardan North America seçili olmalı diye hatırlıyorum)

    Daha da olmadı 

    http://infiniteaion.com/ipb/index.php?/topic/8610-otcbuildclient32wogg/

    reinstall windows :)

    Bu arada infinite serverı zordur çabuk sıkılabilirsin ama en sağlamı da o dur. Ben Gamezi tercih ediyorum daha eğlenceli ve kolay.


    :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hm biraz göz attım da infinite forumunda bahsedilmiş ama adamı bi dövmedikleri kalmış.

    - Direct-x güncellemesi yap - net framework güncellemesi yap 

    - Antivirüs gibi ıvır zıvırları kapat

    - Sistemini gözden geçir (virüs taraması, clean işlemleri vs)

    Daha sonra ncsoft launcheri kaldırıp yeniden kurup aion.bin dosyanı hedef alıp onarıp yeniden kurmayı dene. (Ayarlardan North America seçili olmalı diye hatırlıyorum)

    Daha da olmadı 

    http://infiniteaion.com/ipb/index.php?/topic/8610-otcbuildclient32wogg/

    reinstall windows :)

    Bu arada infinite serverı zordur çabuk sıkılabilirsin ama en sağlamı da o dur. Ben Gamezi tercih ediyorum daha eğlenceli ve kolay.


    -----------------------------

     

    pc 3 günlük olduğu için güncelleme fln da yok reinstall yapmam ya güncellemeleri unutmuştum yapıyım teşekkürler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    direct x sorunuyla çözüldü açılıyo artk

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Şimdi de karakter oluşturdktan sonra karakter gözükmüyor :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ste1n
    ste1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    bende aion ilk çıktığı zamanlar botla kasıyordum 35 lvl olmuştum 4 günde sonra tabi banhammer dan bizde nasibimizi aldık o kadar masraf para çöpe gitti bende tövbe ettim botlara. bu da böyle bi anımdır.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cegstyle
    Cegstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2010
    Erkek

    Bot var mı hala ?

Toplam Hit: 1611 Toplam Mesaj: 9