Infinite Aion Online Sorunu
-
Launcher dan başlattıktan sonra bu hatayı veriyor dosyalarda sorun yok başka pc de denedik çalışıyor.ne yapmamız lazım?

-
Aion sürümünü güncellediysen olabilir private sürümüyle aion sürümünü karşılaştırmanı öneririm. Forumlarında daha iyi destek alırsın. Ayrıca neden infinite? Gamez daha eğlenceli
-
İlk defa Aion oynıcam.Arkadaşlarım önerdiği için Infinite e girmeye çalışıyorum.Dediğim gibi aynı dosyayı başka klasöre kopyaladık sorunsuz açıldı.Benim sistemimle ilgili bir sorun var fakat hala çözmüş değilim.
-
Hm biraz göz attım da infinite forumunda bahsedilmiş ama adamı bi dövmedikleri kalmış.
- Direct-x güncellemesi yap - net framework güncellemesi yap
- Antivirüs gibi ıvır zıvırları kapat
- Sistemini gözden geçir (virüs taraması, clean işlemleri vs)
Daha sonra ncsoft launcheri kaldırıp yeniden kurup aion.bin dosyanı hedef alıp onarıp yeniden kurmayı dene. (Ayarlardan North America seçili olmalı diye hatırlıyorum)
Daha da olmadı
http://infiniteaion.com/ipb/index.php?/topic/8610-otcbuildclient32wogg/
reinstall windows :)
Bu arada infinite serverı zordur çabuk sıkılabilirsin ama en sağlamı da o dur. Ben Gamezi tercih ediyorum daha eğlenceli ve kolay.
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
Hm biraz göz attım da infinite forumunda bahsedilmiş ama adamı bi dövmedikleri kalmış.
- Direct-x güncellemesi yap - net framework güncellemesi yap
- Antivirüs gibi ıvır zıvırları kapat
- Sistemini gözden geçir (virüs taraması, clean işlemleri vs)
Daha sonra ncsoft launcheri kaldırıp yeniden kurup aion.bin dosyanı hedef alıp onarıp yeniden kurmayı dene. (Ayarlardan North America seçili olmalı diye hatırlıyorum)
Daha da olmadı
http://infiniteaion.com/ipb/index.php?/topic/8610-otcbuildclient32wogg/
reinstall windows :)
Bu arada infinite serverı zordur çabuk sıkılabilirsin ama en sağlamı da o dur. Ben Gamezi tercih ediyorum daha eğlenceli ve kolay.
-----------------------------pc 3 günlük olduğu için güncelleme fln da yok reinstall yapmam ya güncellemeleri unutmuştum yapıyım teşekkürler
-
direct x sorunuyla çözüldü açılıyo artk
-
Şimdi de karakter oluşturdktan sonra karakter gözükmüyor :D
-
bende aion ilk çıktığı zamanlar botla kasıyordum 35 lvl olmuştum 4 günde sonra tabi banhammer dan bizde nasibimizi aldık o kadar masraf para çöpe gitti bende tövbe ettim botlara. bu da böyle bi anımdır.
-
Bot var mı hala ?
