folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İngilizce Bilenler



İngilizce Bilenler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    Ingilizce bilenlerin yardımına ihtiyacım var..

    Aşağıdaki mesajı ingilizceye çevirebilirseniz çok makbule geçer valla.:).

    _________________________

    Merhaba;

    Ben ExpLoiT..Türk'üm..

    Biliyorsunuz Ülkemizi bölmek isteyen(bölemicek olan) ve kendilerine PKK diyen bir terörist grubu var..

    Sizin bulunduğunuz serverda Bölücü eylem yapan bir site var ve yayınını durdurmamız Lazım..

    Bu yüzdende sizin yardımınıza ihtiyacımız var..

    Eğer BİR TÜRK DÜŞMAN KAZANMAK İSTEMİYORSANIZ..Lütfen yardım edin..

     E-mail : nothack@hotmail.com

     Not : Lütfen,msn değil mail yoluyla ulaşın..

    ____________________-

    bir siteninj serverında site tamamen html ve serverdaki tüm siteler html :D.

    herifler sitedew bomba yapımını falan anlatıyo..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek

    ceviriom msnden verecem :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Eğer sever'a mail atıcaksan bu kadar agrasif olmak yerine daha resmi bir dille durumu izah edersen seni daha çok ciddiye alırlar bir çok firma zaten bu tarz şeylere izin vermez

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    bu servera değil..

    serverdaki diğer sitelere..Servera da daha değişik bi mail atıcam :).Dahna uygun bi dil =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lkereng
    lkereng's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Hello;

    ...

    benden bu kadar:D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cerololo
    Cerololo's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Hi.

    I am ExpLoiT. I'm from Turkey.

    You know somebody wants to sperate our country and they call PKK.

    YOur server have a terrorist's site and we must stop it.

    If you don't want a TURK enemy please help me.

    E-mail : nothack@hotmail.com

    Note : Please no Msn, only via mail.

     

    Saygılar...


    Çapayı bırakırıp eve dönmek gibi seviyorum seni.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    hepiniz sağolun..

    hitbaytar verdi ama.:)sağolun sizde.:)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cerololo
    Cerololo's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    Mühim olan senin işinin görülmesi ben veya başkası önemli değil. Kutsal bir görevin var.

    Çapayı bırakırıp eve dönmek gibi seviyorum seni.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    hangi siteymiş bu?!?
Toplam Hit: 849 Toplam Mesaj: 9