folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder İngilizce Xp"Yi Türkçeleştirme - RESİMLİ ANLATIM



İngilizce Xp"Yi Türkçeleştirme - RESİMLİ ANLATIM

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek


    Diyelim ki elinizde orginal yada çok güzel bir xp sp2 işletim sisteminiz var.Ancak dili ingilizce.Bu durum elinizi kolunuzu bağlıyorsa kısmi de olsa bir çözümü var.Kısmi diyorum çünkü kendim Windows XP SP3 Sİstem Builders 3 Lite Edition sürümünde denedim.Menüleri ve denetim masası seçeneklerini türkçeleştirdi.Ayrıca konu içerisinde almanca da olmak üzere bir çok dil paketinin de linkini vericem.İsteyen arkadaşlar kullanabilirler.

    Evet işlemlere başlıyoruz.
    İlk olarak virüs yazılımını ve benzeri koruma programlarını devre dışı bırakın.

    ÖNEMLİ NOT:İşlem xp black edition adlı işletim sisteminde de denemiş ve türkçeleştirme oranı %100 olmuştur.

    Öncelikle Windows_XP_Multilingual_User_Interface_Pack dosyasını indiriyoruz.Rar dosyası içerisinde bulunan MUISETUP.EXE dosyasını çalıştırıyoruz.Çıkan ekranda Accept the license Agremeent seçeneğini işaretleyip continue diyoruz.ingilizce seçilidir.Altında türkçe var onu da seçip tamam diyoruz.











    Kurulum bittikten sonra pcyi yeniden başlatın.Ardından denetim masası/ regional and language options'a giderek, english olan dil tercihini türkçe yapın, tamam diyerek çıkın ve pcyi tekrar yeniden başlatın.Bu kadar.

    http://www.rapidshare.com/files/95437098/Windows_XP_Multilingual_User_Interface_Pack_Fit.rar-Alıntı-

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    ben yaptım böyle ama çoğu yer türkçe olmamıştı yada ben yanlış hatırlıyo olabilirim.


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    :) valla denemediğim için bilemiyorum.Bu yazılım menüleri falan türkçe yapıyor.Yoksa koca bi işletim sisteminin tamamen dilini değiştiremez!  Düşünsene yardım dosyalarının türkçeye çevileceğini.O zaman burdaki yama orjinal xp ingilizce cd si kadar yer kaplaması gerekir. Kodlayan vatandaş da doğal olarak olması gereken önemli yerleri türkçeye çevirmiştir...

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Kesin ve net bir çözüm değil bu.Sonuçta işletim sistemin ingilizce ancak türkçe yama ile türkçe görüyorsun.Güncelleme filan yaptığında garip garip şeyler oluyor ı ları ş leri filan tanımıyo.Onun için başka yama indiriyon bilmemne.Kurucaksan türkçe kurucaksın sonradan dönme yalan oluyo.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
Toplam Hit: 1750 Toplam Mesaj: 4