İnşaat Müh Staj ?
-
İnşaat müh okuyorum. 1 sınıfdayım. Bu sene samsumda staj yapıcam. neler yaparım ? yorucu olurmu ?
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------
İnşaat müh okuyorum. 1 sınıfdayım. Bu sene samsumda staj yapıcam. neler yaparım ? yorucu olurmu ?
-----------------------------yorulmak isteyip istememene bağlı :)
-
Nasıl
-
Şantiye mi (ki büyük ihtimalle öyle 1 senede öğrendiklerinde ofiste çay taşırsın sadece) ofis mi öncelikle. Okulda mesleki pratikle ilgili hibir halt öğretmediklerinden yorulmayı falan önemsemeden kapabiliğini kap, insanları tanı - gelecekte işine yarayabileceklerle bağlantı oluştur ve koparma, ve kesinlikle ortamı analiz et
Toplam Hit: 868 Toplam Mesaj: 4
