folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder İnşaat Mühendisi,Mimar Arkadaşlar Yardım Gerek



İnşaat Mühendisi,Mimar Arkadaşlar Yardım Gerek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Arkadaşlar bi şirketten bana mail vasıtasıyla bir evin projesi gönderilecekti,adam gönderdi fakat uzantısı "dwg" açamıyorum,hangi program açıyor,bilgisi olan var mı?

    Çekil,Önümden Çekil...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vutkubay
    vutkubay's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2004
    Erkek
    walla dwg bilmiorm ama genelde insaatta proje cizimleri autocad programı ile yapılıyor..Bi arastir istersen..

    Gece 12 den sonra, tüm içkiler şaraptır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    evet autocad miş teşekkürler...fakat bu autocad i nasıl yükleyebilirim cracki falan bulunur mu acep?

    Çekil,Önümden Çekil...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vutkubay
    vutkubay's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2004
    Erkek
    evet yanılmamlısım autocad dosyasıymıs..Ama asaadaki linkteki programı cekerek internet explorerda veya jpg olarak gorebilirsin ...
    Ben programı kullanmadım hic ama program tanıtımında ole yazıyor ..

    http://www.tucows.com/preview/332734

    Gece 12 den sonra, tüm içkiler şaraptır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    evet "dwg" autocad formati crack e falan ihtiyacin yok bi versionunu bul yükle zaten 20qun kullanabilirsin proqrami aktif etmeden yada serial ile cozersin bi seqil.

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    vutku daha okul başlamadan autocad'i çözmüşsün bravo helal diyorum :D bu arada ertan'a başvur crack için bana autocadin cracklerini ertan yollamıştı sağolsun. arattım ama silmişim sanırım. :( bu arada senin dosyan sta4cad dede çalışır. hatta daha ayrıntılı çalışır. ama onu bulman zor sen yinede autocad yükle crack içinde ertan babaya bi pm at :)

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    verdiğim linklerde; downloadı, cracki,türkçe yaması ve kurulum anlatımı mevcuttur

    http://www.supermp3.org/showthread.php?t=34502&highlight=autocad


    http://www.supermp3.org/showthread.php?t=241540&highlight=autocad


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Tüm yardımlar için teşekkür ederim..Hallettim işimiz sayenizde,eyvallah

    Çekil,Önümden Çekil...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    ertanda tahrıbat crackcısı :)

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
Toplam Hit: 1094 Toplam Mesaj: 9