İnşaat Staj Defteri(Mimarlık)
-
Arkadaşlar merhaba,
staj defterini bu hafta sonuna kadar doldurmam lazım. Şantiye stajı yaptım ancak yapamadım. Bi kaç problem oldu gidemedim. Dosyayı p.tesi teslim etmem lazım. Mimarlık Ofisi'den bir kaç resim aldım resimler de sadece dış kargas bitmiş ve sonra ki resimlerde ise iç duvarlar örtülmüş sıva yapılmış çatı bitmişti. Daa önce şantiye stajı yapan arkadaşlar deftetlerini gönderebilir mi yada aşamaları yazar mı? Malum detaylı ve malzemeleri belirterek yazmak lazım
Toplam Hit: 828 Toplam Mesaj: 1
