İnsaniyet Adına Yardım!!!
-
biliyorum bu sitenin muridlerinin yapamıyacağı şey yoktur...kısaca olay şu..5 sene çıktığım uğruna herşeyi yaptığım sevgilim,aşkım olan insanı ben askere gidince kaybettim.nası oldu demeyin oldu..beni zorunlu askere gönderdiler..kızıda ailesi benden koparttı...bulamıyorum.tlf lar kapalı evi değiştirmişler....kız nerdemi balıkesirde.üstelik balıkesir üni. de okuyo.yardım edebilecek arkadaşlar varmı.....okul bölüm ad soyat belli.fizik bölümünde..balıkesir ünide....yardım lütfen..
-
Konu yanlış yerde.
-
Donımla ne alakası var ? Aşk bölümüne taşı konunu..
Toplam Hit: 1430 Toplam Mesaj: 3
