

İnsert İçin Resim Çözünürlüğü Ne Olmalı?
-
insert hazırlayacağım malum yağ çay şampuan gibi resimleri bulacağım ama genelde resimler 72 dpi olarak geçiyor.
resimleri buldum diyelim baskıda sorun olmasın diye neye dikkat etmem gerekli
ne yapsam resimler net çıksa?
-
seçimlere daldınız :)
yokmu grafiker
-
Yüksek çözünürlüklü resim kullan (bunu söylemem gerek yok aslında).
Baskı yapacağın kağıt boyutları ne ? Atıyorum 5 cm*3cm olsun.
Photoshopu açıyorsun > resmi atıyorsun > image sizedan pixel yerine cm seçip boyutları girip resmi boyutlandırıyorsun.
%100 yakınlaştırma yapıyorsun > resim kalitesi bozulmuyorsa o resmi o cm boyutlarıyla birlikte bastırıyorsun.
Yada capse gerek yok bunları uygulayınca kendin göreceksin zaten :)
DadasAdam tarafından 07/Haz/15 22:31 tarihinde düzenlenmiştir -
baski cihazlarinda genelde 300dpi gibi bir cozunurluk kullaniliyor (alti goz ile fark ediliyor) evlerdeki normal printerlerimiz 150 dpi gibi basiyor (gerci ben bi dusundum de yaklasik 5 yildir printer kullanmadim desem yeridir ondan once kredi karti basan printerlerin yazilimlarini yaziyordum. orda 450 dpi kullaniyorduk.