folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder İnsert İçin Resim Çözünürlüğü Ne Olmalı?



İnsert İçin Resim Çözünürlüğü Ne Olmalı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    insert hazırlayacağım malum yağ  çay  şampuan gibi resimleri bulacağım ama genelde resimler 72 dpi olarak geçiyor.

    resimleri buldum diyelim baskıda sorun olmasın diye neye dikkat etmem gerekli

    ne yapsam resimler net çıksa?

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    seçimlere daldınız :)

    yokmu grafiker


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Yüksek çözünürlüklü resim kullan (bunu söylemem gerek yok aslında).

    Baskı yapacağın kağıt boyutları ne ? Atıyorum 5 cm*3cm olsun.

    Photoshopu açıyorsun > resmi atıyorsun > image sizedan pixel yerine cm seçip boyutları girip resmi boyutlandırıyorsun.

    %100 yakınlaştırma yapıyorsun > resim kalitesi bozulmuyorsa o resmi o cm boyutlarıyla birlikte bastırıyorsun.

    Yada capse gerek yok bunları uygulayınca kendin göreceksin zaten :)

     

    DadasAdam tarafından 07/Haz/15 22:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    baski cihazlarinda genelde 300dpi gibi bir cozunurluk kullaniliyor (alti goz ile fark ediliyor) evlerdeki normal printerlerimiz 150 dpi gibi basiyor (gerci ben bi dusundum de yaklasik 5 yildir printer kullanmadim desem yeridir ondan once kredi karti basan printerlerin yazilimlarini yaziyordum. orda 450 dpi kullaniyorduk.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 659 Toplam Mesaj: 4