Installatıon Driver Cd Catalyst Driver ( ATİ )
-
Slmlar arkadaşlar pcme yeni format attım tek driver cdsi kaldı yüklemediğim onu yüklemem lazım olagan üstü bi kasma var onu yüklersem gecicek, cdnin ismi Installatıon Driver Cd Catalyst Driver Version 6.6 bu cdyi yüklemek için takıyorum ama bilgisayar okumuyor cd içini boş gösteriyor cd orjinal cddir. Acaba başka bir yöntemlemi yükleniyor ??
Şimdiden teşekkürler...
-
google amcaya sordun mu
-
diana bunu yazdı:
-----------------------------
google amcaya sordun mu
-----------------------------Çömez yazım gitsin diye çabalıyorsun ama başka yöntemler seçcen daha makbule geçer...
-
Bu ekran kartının nasıl yükleneceği hakkında birilerinin fikri varmı acaba ?? :S
Cdyi takıorum içi boş :S
-
CD de problem var demekki.İnternetten driverını indirip kurarmısın.
Linkini aşağıda verdim.Product kısmından ekran kartının modelini seçip download ediceksin.
http://support.amd.com/us/psearch/Pages/psearch.aspx?type=2.4.1
