folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İnte HD3000(İ7 2.0 İşlemci) Vs Nvidia GT520MX



İnte HD3000(İ7 2.0 İşlemci) Vs Nvidia GT520MX

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    müridler bu iki ekran kartının durumu nedir ?

    intel işlemci ile birleşik oldugu için işlemcinin i7  oldugunu yazdım..işlemci gücü arttıkca ekran kartınada yansıyormuş

    nette aradım fakat hangisi daha iyi çözemedim sizin görüşleriniz nedir ? 


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    gma yapsına sahip bir kartın işlem gücüne oldukça etkisi var.

    ancak bunları birbirine bağdaştırmayınız, işlemcinizin durumu da önemli bu etkende. ( saat hızı, grafik işlem gücü ht çarpanı )

    orta segmentte bir kart ( hd3000) eski oyunlarda güzel grafikler alabilirsin. yeni nesil oyunlarda medium / low tarzı.

    benchmark testleri şöyle kardeşim kartın ;

     

     

     

    (Intel: 3D Performans kazancı)

    (kartın 3d özellikleri)

     

     

    GT520MX'e gelecek olursak, fermi tabanlı GF119 çekirdeğini kullanan kart performansta gerek işlem, gerek video arabelleği ile düşük kalıyor hd 3000 daha ağır basıyor bu karta.

    seçim ; hd 3000 :)
     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    intel hd3000 üzerine gt525m e ne diyorsun sercan. intelin bi tarafı sıkışınca devreye giriyor


    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    intel hd3000 üzerine gt525m e ne diyorsun sercan. intelin bi tarafı sıkışınca devreye giriyor


    -----------------------------

    bu olayın tek sebebi fırtom, gpular arasında ki haberleşme IGP olayı. ( yüksek grafik özelliği isteyen zorlu uygulamalar / entegre grafik işlemci  )

    aslında bu bi bakıma iyi birşey, tabi sisteme bağlı olarak performansı gözlersin. ( hız artışı desktop uygulamalarda ) bu da demek oluyor ki yüksek yük altına girdiğinde ancak keyif alabilirsin.

    bunları zaten biliyorsun ; 

    hd 3000'nin görevi basitinden örnek verecek olursam, intel graphics gibi düşünebilirsin. günlük işler vs vs. ( klasik ev kullanıcısı / ofis tarzı )

    gt' performans modu kısaca, aktif hale getir :D ve keyfini yaşa ( makinaya bağlı olarak :D )

     

    intelci olmadığım için bi yerlerinin sıkışmasını doğal karşılıyorum :D 3v3r AMD !

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    saol hocam o zmn hd3000 alacam gibi..


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    aynı ekran kartı bende de var gayet güçlü nvidia moduna almasanız bile bir çok oyunu kaldırır :)

    cRJ2q.png%20%28859×571%29

    3r6fP.png%20%281206×558%29

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Mainboard :    Asus M2N68-AM SE2

    beyler şu anakarta takabileceğim maksimum cpu ram ve gpu nedir anlamıyorum şu donanım işinden bi yardım edin hani şu veriyolu hızları falan fişman oluyo parça alıdğım zaman uyumsuzluk falan olmasın maksimum performans alayım


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hacı intel hd 3000 nası alacan anlamadım. benim bildigim i7 2600 ve üstlerinde işlemcinin üzerine grafik kartı göümülü olarak geliyor.

     

    yani sb i7 2600 gibi bir işlemci alirsan zaten intel hd 3000 gibi bir karta sahip oluyorsun.

     

    En azından benimkide öyle ve boktan bi kart fazla performans beklememek lazım(simdi düsündümde pekte kötü degil)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    hocalar bana bi söleyin artık hangisi daha ii hd 3000 mi yoksa geforce 525 mi? buna göre alacam pc yi


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
Toplam Hit: 1938 Toplam Mesaj: 10