Intel HD Graphics 4000 Vs HD 6630M Vs GT520M
-
Mac mini almayı planlıyorum ( bir yerden para gelipte air almazsam) oyun için almayacağım zaten yüksek bir oyun beklentim yok ama bir minecraft bir lol ü düzgün oynamak istiyorum , zaten bunlar için bu iki ekran kartı da yeterli fakat 2 si arasında çok büyük fark varmı bunu öğrenmek istiyorum.
Artık minilerde dahili ekran kartı hepsi (yeni seri) HD 4000 ile geliyor. yaptıgım araştırmalarda HD 6630M (MAC versiyonu) benim i7 li laptop un GT520m den daha güçlü.
Edit :
Konuyu açarken araştırma yaptım iyice. Sonuç budur
İntel HD 4000 > 6630M > GT520M
yani adamların ekran kartı koymamasının bir sebebi varmı.
Şimdi tercih çift çekirdek i5 mi yoksa 4 çekirdek i7 mi alayım orada. Bütçem neye yeterse onu alacağım teşekkürler.
-
Laptop,tan anlayan arkadaşlar daha iyi bilir ama bence alacağın laptop,un harici ekran kartlı olması daha iyi gibi geliyor çünkü işlemci içinde olan ekran kartı ram,den paylaşım yapıyor.
-
banada fiyati cok ucuk olmayan min 10 saat sarji giden tasinabilir bi alet onerebilirmisiniz ?
dusuk voltajli islemci istemiyorum
-
ipTelefon bunu yazdı
banada fiyati cok ucuk olmayan min 10 saat sarji giden tasinabilir bi alet onerebilirmisiniz ?
dusuk voltajli islemci istemiyorum
yeni nesil air ve proların şarjı 12 saat gidiyor diye biliom
PanxeR tarafından 09/Ağu/13 16:27 tarihinde düzenlenmiştir
-
HD4000 çok kötü bir gpu dur.
GT525m al 128 bit, oyun sorunu olmaz. 520m 64bit ise bazı oyunları açmayabilir.
-
Fatih54 bunu yazdı
HD4000 çok kötü bir gpu dur.
GT525m al 128 bit, oyun sorunu olmaz. 520m 64bit ise bazı oyunları açmayabilir.
hocam gt520 yi karşılaştırma sebebim şuan dell inspirion n5110 kullanıyorum , oyunları açıyor sorun o degil. Windows bazen beni deli ediyor. Linux da rahatım fakat linux da ne driver kurulabiliyor ne oyun çalıştırıyor (adam akıllı )
hd 4000 için niye çok kötü diyorsun gt520 bile battle field 3 , call of duty bo2 çalıştırıyor kasmadan ? ki ondan iyi bir ekran kartı ?
-
PanxeR bunu yazdıFatih54 bunu yazdı
HD4000 çok kötü bir gpu dur.
GT525m al 128 bit, oyun sorunu olmaz. 520m 64bit ise bazı oyunları açmayabilir.
hocam gt520 yi karşılaştırma sebebim şuan dell inspirion n5110 kullanıyorum , oyunları açıyor sorun o degil. Windows bazen beni deli ediyor. Linux da rahatım fakat linux da ne driver kurulabiliyor ne oyun çalıştırıyor (adam akıllı )
hd 4000 için niye çok kötü diyorsun gt520 bile battle field 3 , call of duty bo2 çalıştırıyor kasmadan ? ki ondan iyi bir ekran kartı ?
hd4000 in ondan iyi olduğunu düşünmüyorum ama 64 bit devri bitti bu kesin ileride 2-3 yıl sonra açamadığı oyunlar olacaktır.
Ben yine de çok iyi bilmediğimden bir de donanımhaber e konu açmanı tavsiye ederim dahili bileşenler bölümüne.
-
HD4000 giriş seviyesi için gayet iyi bir ekran kartıdır, 64bit değildir. Çoğu açıdan GT520m'i geçer.
www.game-debate.com/intel-hd-graphics-4000-mobile-vs-geforce-gt-520m
Ayrıca;
edit: GT520M.
trampfd tarafından 09/Ağu/13 17:17 tarihinde düzenlenmiştir -
dell inspiron n5110 da gt525m var gt520m değil
