folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Intel HD Graphics 4000 Vs HD 6630M Vs GT520M



Intel HD Graphics 4000 Vs HD 6630M Vs GT520M

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Mac mini almayı planlıyorum ( bir yerden para gelipte air almazsam) oyun için almayacağım zaten yüksek bir oyun beklentim yok ama bir minecraft bir lol ü düzgün oynamak istiyorum , zaten bunlar için bu iki ekran kartı da yeterli fakat 2 si arasında çok büyük fark varmı bunu öğrenmek istiyorum.

    Artık minilerde dahili ekran kartı hepsi (yeni seri) HD 4000 ile geliyor. yaptıgım araştırmalarda HD 6630M (MAC versiyonu) benim i7 li laptop un GT520m den daha güçlü.

    Edit : 

    Konuyu açarken araştırma yaptım iyice. Sonuç budur

    İntel HD 4000 > 6630M >  GT520M 

    yani adamların ekran kartı koymamasının bir sebebi varmı. 

    Şimdi tercih  çift çekirdek i5 mi yoksa 4 çekirdek i7 mi alayım orada. Bütçem neye yeterse onu alacağım teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Laptop,tan anlayan arkadaşlar daha iyi bilir ama bence alacağın laptop,un harici ekran kartlı olması daha iyi gibi geliyor çünkü işlemci  içinde olan ekran kartı ram,den paylaşım yapıyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    banada fiyati cok ucuk olmayan min 10 saat sarji giden tasinabilir bi alet onerebilirmisiniz ?

    dusuk voltajli islemci istemiyorum


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ipTelefon bunu yazdı

    banada fiyati cok ucuk olmayan min 10 saat sarji giden tasinabilir bi alet onerebilirmisiniz ?

    dusuk voltajli islemci istemiyorum

    yeni nesil air ve proların şarjı 12 saat gidiyor diye biliom 

    qq0oO29.png%20%28985×373%29

    PanxeR tarafından 09/Ağu/13 16:27 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek

    HD4000 çok kötü bir gpu dur.

    GT525m al 128 bit, oyun sorunu olmaz. 520m 64bit ise bazı oyunları açmayabilir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Fatih54 bunu yazdı

    HD4000 çok kötü bir gpu dur.

    GT525m al 128 bit, oyun sorunu olmaz. 520m 64bit ise bazı oyunları açmayabilir.

    hocam gt520 yi karşılaştırma sebebim şuan dell inspirion n5110 kullanıyorum , oyunları açıyor sorun o degil. Windows bazen beni deli ediyor. Linux da rahatım fakat linux da ne driver kurulabiliyor ne oyun çalıştırıyor (adam akıllı ) 

    hd 4000 için niye çok kötü diyorsun gt520 bile battle field 3 , call of duty bo2 çalıştırıyor kasmadan ? ki ondan iyi bir ekran kartı ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    Fatih54 bunu yazdı

    HD4000 çok kötü bir gpu dur.

    GT525m al 128 bit, oyun sorunu olmaz. 520m 64bit ise bazı oyunları açmayabilir.

    hocam gt520 yi karşılaştırma sebebim şuan dell inspirion n5110 kullanıyorum , oyunları açıyor sorun o degil. Windows bazen beni deli ediyor. Linux da rahatım fakat linux da ne driver kurulabiliyor ne oyun çalıştırıyor (adam akıllı ) 

    hd 4000 için niye çok kötü diyorsun gt520 bile battle field 3 , call of duty bo2 çalıştırıyor kasmadan ? ki ondan iyi bir ekran kartı ?

    hd4000 in ondan iyi olduğunu düşünmüyorum ama 64 bit devri bitti bu kesin ileride 2-3 yıl sonra açamadığı oyunlar olacaktır.

    Ben yine de çok iyi bilmediğimden bir de donanımhaber e konu açmanı tavsiye ederim dahili bileşenler bölümüne.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    HD4000 giriş seviyesi için gayet iyi bir ekran kartıdır, 64bit değildir. Çoğu açıdan GT520m'i geçer.

    www.game-debate.com/intel-hd-graphics-4000-mobile-vs-geforce-gt-520m

     

    Ayrıca;

    youtube.com/hd4000

     

    edit: GT520M.

    trampfd tarafından 09/Ağu/13 17:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Ehl-i Byte
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    dell inspiron n5110 da gt525m  var gt520m değil


    Bittik biz bittik
Toplam Hit: 1489 Toplam Mesaj: 9