İntelin Yeni İşlemcilerini Kullanan Varmı.
-
Arkadaşlar yeni makina yapçam. Yeni i5ler 32nm 2çekirdekli fakat işlem sayısı 4 yazıyo. Eski 45nm i5ler 4 çekirdekli, sizce hangisini almak daha mantıklı olur. Performans konusunda hangisi daha iyidir.
-
i7 kullanıyorum. Alabiliyorsan almanı tavsiye ederim
-
merhaba
benim yakın bi aralarda açtığım bir konu vardı. önce oraya gözatmanı orada yazdıklarımı okumanı isterim.
http://tahribat.com/Forum-Bu-Toplama-Pc-Den-Performans-Alamadim-101639/
burada performans alamadığımdan bahsetmiştim. ama hdd ve ram i yükseltemedim daha biraz toparlıyayım kendimi hdd ve rami dzenlicem.
bundan önce d işlemci vardı bende ve çokda verimliydi ancak renderleme işlemlerinde verim alamıyordum onun dışında çok memnundum. o yüzden değiştirdim kasayı. şuan render iyi öncekine göre ama diğer yönlerde çok göze batan bir verim göremedim açıkcası.
win7 64 kurmuştum şimdi 32 bite döndüm rami yükseltinde 64 bit e dönerim geri.
5.5 derecelendirme verdi sistem 32 bit e dönünce. ram ve hdd dşük sadece diğerlerinde 7.6 gibi bi derecelendirme var.
-
hocam i7 nin hangi modelini kullanıyosun soket 1156 mı?
-
MuhammeT bunu yazdı:
-----------------------------
merhaba
benim yakın bi aralarda açtığım bir konu vardı. önce oraya gözatmanı orada yazdıklarımı okumanı isterim.
http://tahribat.com/Forum-Bu-Toplama-Pc-Den-Performans-Alamadim-101639/
burada performans alamadığımdan bahsetmiştim. ama hdd ve ram i yükseltemedim daha biraz toparlıyayım kendimi hdd ve rami dzenlicem.
bundan önce d işlemci vardı bende ve çokda verimliydi ancak renderleme işlemlerinde verim alamıyordum onun dışında çok memnundum. o yüzden değiştirdim kasayı. şuan render iyi öncekine göre ama diğer yönlerde çok göze batan bir verim göremedim açıkcası.
win7 64 kurmuştum şimdi 32 bite döndüm rami yükseltinde 64 bit e dönerim geri.
5.5 derecelendirme verdi sistem 32 bit e dönünce. ram ve hdd dşük sadece diğerlerinde 7.6 gibi bi derecelendirme var.
-----------------------------hocam yazını inceledim i7 işlemciyle bu performansı almak bence tuaf, biosunu güncelledinmi?
-
açıkcası donanımla aram çok iyi değil bunu genelde vurgularım.
bios güncellemenin ben eski parçalarda verimli olucanı düşünmüşümdür hep. yani ben yeni bi ürün aldım ve ürün de üretileli çok zaman olmadı. yani yinede bios güncellemnin faydası olurmu dersin?
eğer olur dersen nasıl yapılıcanıda kısaca izah edersen ve nelere dikkat edilir izah edersen seviniirm :)
-
muhammet sana özel msj attım bios güncelleme ile ilgili.
INTEL
Intel Core i5 661 Soket 1156 3.33GHz 4MB Cache 32nm İşlemci 395TLINTEL
Intel Core i5 750 Soket 1156 2.66GHz 8MB Cache 45nm İşlemci buda 395TLINTEL
Intel Core i7 860 Soket 1156 2.8GHz 8MB Cache 45nm İşlemcibuda 563TL bu 3 işlemci arasında karar veremedim bi türlü.
-
tşk. ederim pm ni aldım.
çok anlamasamda mantık olarak almışken en iyisini al derim durumun varsa.alıncada haber verirsin artık :)
-
SanitariuM, i5 661 modelini tavsiye ederim. Hem 32nm hem de entegre grafik işlemcisi var.
-
ben de i7 kullanıyorum. virtualization da acaip iş görüyo. yanlız uyumlu anakartlar biraz pahalı
