folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İntelin Yeni İşlemcilerini Kullanan Varmı.



İntelin Yeni İşlemcilerini Kullanan Varmı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    Arkadaşlar yeni makina yapçam. Yeni i5ler 32nm 2çekirdekli fakat işlem sayısı 4 yazıyo. Eski 45nm i5ler 4 çekirdekli, sizce hangisini almak daha mantıklı olur. Performans konusunda hangisi daha iyidir.


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    i7 kullanıyorum. Alabiliyorsan almanı tavsiye ederim


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    merhaba

    benim yakın bi aralarda açtığım bir konu vardı. önce oraya gözatmanı orada yazdıklarımı okumanı isterim.

    http://tahribat.com/Forum-Bu-Toplama-Pc-Den-Performans-Alamadim-101639/

    burada performans alamadığımdan bahsetmiştim. ama hdd ve ram i yükseltemedim daha biraz toparlıyayım kendimi hdd ve rami dzenlicem.

    bundan önce d işlemci vardı bende ve çokda verimliydi ancak renderleme işlemlerinde verim alamıyordum onun dışında çok memnundum. o yüzden değiştirdim kasayı. şuan render iyi öncekine göre ama diğer yönlerde çok göze batan bir verim göremedim açıkcası.

    win7  64 kurmuştum şimdi 32 bite döndüm rami yükseltinde 64 bit e dönerim geri.

    5.5 derecelendirme verdi sistem 32 bit e dönünce. ram ve hdd dşük sadece diğerlerinde 7.6 gibi bi derecelendirme var.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    hocam i7 nin hangi modelini kullanıyosun soket  1156 mı?


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    MuhammeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    merhaba

    benim yakın bi aralarda açtığım bir konu vardı. önce oraya gözatmanı orada yazdıklarımı okumanı isterim.

    http://tahribat.com/Forum-Bu-Toplama-Pc-Den-Performans-Alamadim-101639/

    burada performans alamadığımdan bahsetmiştim. ama hdd ve ram i yükseltemedim daha biraz toparlıyayım kendimi hdd ve rami dzenlicem.

    bundan önce d işlemci vardı bende ve çokda verimliydi ancak renderleme işlemlerinde verim alamıyordum onun dışında çok memnundum. o yüzden değiştirdim kasayı. şuan render iyi öncekine göre ama diğer yönlerde çok göze batan bir verim göremedim açıkcası.

    win7  64 kurmuştum şimdi 32 bite döndüm rami yükseltinde 64 bit e dönerim geri.

    5.5 derecelendirme verdi sistem 32 bit e dönünce. ram ve hdd dşük sadece diğerlerinde 7.6 gibi bi derecelendirme var.


    -----------------------------

     

    hocam yazını inceledim i7 işlemciyle bu performansı almak bence tuaf, biosunu güncelledinmi?


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    açıkcası donanımla aram çok iyi değil bunu genelde vurgularım.

    bios güncellemenin ben eski parçalarda verimli olucanı düşünmüşümdür hep. yani ben yeni bi ürün aldım ve ürün de üretileli çok zaman olmadı. yani yinede bios güncellemnin faydası olurmu dersin?

    eğer olur dersen nasıl yapılıcanıda kısaca izah edersen ve nelere dikkat edilir izah edersen seviniirm :)


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    muhammet sana özel msj attım bios güncelleme ile ilgili.


    INTEL
    Intel Core i5 661 Soket 1156 3.33GHz 4MB Cache 32nm İşlemci 395TL

     

    INTEL
    Intel Core i5 750 Soket 1156 2.66GHz 8MB Cache 45nm İşlemci buda 395TL

     

    INTEL
    Intel Core i7 860 Soket 1156 2.8GHz 8MB Cache 45nm İşlemci

    buda  563TL           bu 3 işlemci arasında karar veremedim bi türlü.


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    tşk. ederim pm ni aldım.

    çok anlamasamda mantık olarak almışken en iyisini al derim durumun varsa.alıncada haber verirsin artık :)


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    SanitariuM, i5 661 modelini tavsiye ederim. Hem 32nm hem de entegre grafik işlemcisi var.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    klimaliailesalonu
    klimaliailesalonu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    ben de i7 kullanıyorum. virtualization da acaip iş görüyo. yanlız uyumlu anakartlar biraz pahalı

Toplam Hit: 1233 Toplam Mesaj: 10