İnternet Bağlantısı Hakkında
-
Merhabalar,
Evimizde 2 Telefon Hattı Var Birisi Ev Teleno İşlevi Görüp Diğeri İnternete Girmemde Yardımcı Oluyor. Fakat İnternete Girmem Gereken Hattın Faturası Her Ay Düzenli Felan Gelmiyor Bir Geldinmide Pir Geliyor a.g Birde İnternet Faturası Var Tabi. Şimdi Sorum Şu Bu Hattı Hattı Kapatıp İnternete Hatsız Girme İmkanım Varmı İlla Telefon Hattı Lazım mı ? Yarın Borcu Ödeyiöm Hattı Kapatacam Nette Giderse Sıçtık :|
Saygılar.
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------
Merhabalar,
Evimizde 2 Telefon Hattı Var Birisi Ev Teleno İşlevi Görüp Diğeri İnternete Girmemde Yardımcı Oluyor. Fakat İnternete Girmem Gereken Hattın Faturası Her Ay Düzenli Felan Gelmiyor Bir Geldinmide Pir Geliyor a.g Birde İnternet Faturası Var Tabi. Şimdi Sorum Şu Bu Hattı Hattı Kapatıp İnternete Hatsız Girme İmkanım Varmı İlla Telefon Hattı Lazım mı ? Yarın Borcu Ödeyiöm Hattı Kapatacam Nette Giderse Sıçtık :|
Saygılar.
-----------------------------telefon hattı olmadan giremessin hacı. Yalın internet war. ew telefonu kullanılmıo sadece interneet. ama o da telefon hattından alio ve 15TL telefon parasi alio. artı şuınu anlamadim bi ewe nie iki hat cektiniz. telefon olan hatta interent actir ondan paralel cek
-
Tek hat üzerinden hem internet hemde telefon görüşmesi neden yapmıyorsun. telefon için ayrı internet için ayrı kullanıyorsun hocam ?
-
tek bir hat üzerinden dsl bağlantı ile zaten internete çok rahat girebilirsin.. aynı zamanda o hat üzerinden insanlar telefonla görüşmeye devam edebilir... sormamda sakınca yoksa internete halen dial-up bağlanmıyorsun değilmi ?
-
ya biz bağlattığımızda göt herifler telefon hattına bağlarsanız telefon konuşmanız kesilir telefon çalmaz vs gibi bahaneler ürettiler yaklaşıkda 8-9 yıl öncebu olay oldu. ondan sora hiç değiştirmedik 8-9 yıl girdi de girdi yani artık gına geldi :| şimdi yarın bu ikinci hattı kapatıp interneti ev telefonu hattına nasıl alırım ? Şuanda internet için kullandığım firma türknet.
şimdi sormak istediğim ;
normal ev telefonu hattına bağalrsak 15 tl fark mı gelicek her ay ? yada 15 tl diye bir şey yok artık sadece ev telefonu ve internet faturasımı ödücez ? -
Normal telefon faturan gelecek üstüne bir de internet faturan.Fark falan yok
Hiç kullanma 10 lira telefon hattına geliyor zaten.
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------
ya biz bağlattığımızda göt herifler telefon hattına bağlarsanız telefon konuşmanız kesilir telefon çalmaz vs gibi bahaneler ürettiler yaklaşıkda 8-9 yıl öncebu olay oldu. ondan sora hiç değiştirmedik 8-9 yıl girdi de girdi yani artık gına geldi :| şimdi yarın bu ikinci hattı kapatıp interneti ev telefonu hattına nasıl alırım ? Şuanda internet için kullandığım firma türknet.
şimdi sormak istediğim ;
normal ev telefonu hattına bağalrsak 15 tl fark mı gelicek her ay ? yada 15 tl diye bir şey yok artık sadece ev telefonu ve internet faturasımı ödücez ?
-----------------------------
hocam turk neti kapat. ttnete git telefona bir de internet eklet. telefon faturan artı 55 TL internet parasi ödersin. -
FiL3MAN bunu yazdı:
-----------------------------
enes bunu yazdı:
-----------------------------
ya biz bağlattığımızda göt herifler telefon hattına bağlarsanız telefon konuşmanız kesilir telefon çalmaz vs gibi bahaneler ürettiler yaklaşıkda 8-9 yıl öncebu olay oldu. ondan sora hiç değiştirmedik 8-9 yıl girdi de girdi yani artık gına geldi :| şimdi yarın bu ikinci hattı kapatıp interneti ev telefonu hattına nasıl alırım ? Şuanda internet için kullandığım firma türknet.
şimdi sormak istediğim ;
normal ev telefonu hattına bağalrsak 15 tl fark mı gelicek her ay ? yada 15 tl diye bir şey yok artık sadece ev telefonu ve internet faturasımı ödücez ?
-----------------------------
hocam turk neti kapat. ttnete git telefona bir de internet eklet. telefon faturan artı 55 TL internet parasi ödersin.
-----------------------------daha yeni türknete geçtim taahür felan yaptırdım ttnet bulunduğum bölgede sıçtı bıraktı azıma. o zaman yine türktelekom bayisine gidicem hattı kapatıcam ama ev telefonunu internete bağlıcam.
