İnternet Download Manager Problemi
-

Dostlar idm'ile şu sıra ne indrmeye kalkarsam kalkayım bu hata ile karşılaşıyorum. Çözümü nedir acaba ?
-
sanırım indirgin site ile alakalı arada bende de oluyor genellikle wupload mı ne vardı orda hatta hiç indiremedim ordan youtube bir dene sorun dvm ediyosa cozum bekle :)))
-
Bugun ınt cafede gta yı acarken bı uyarı aldım aynen şöyle " Ekran kartın çok dandik vs vs ..." ulan koskoca microsoftsun yazdıgnı kelımeye bak dandik ne lan dustu gozumden bill
-
hf youtube facebook hiç birinden olmuyor .
-
up. hala sıkıntı var dostlarım bir el atın .
-
jdonwloader kullan bende idm yok, olmasında aq
-
kullandıgınız güvenlik firewall vs. yazılımları neler hocam ?
sanırım idman'ın bi şekilde engellemiş veya kısıtlandırmışlar.onlara bi göz atmanızı öneririm.
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
Bugun ınt cafede gta yı acarken bı uyarı aldım aynen şöyle " Ekran kartın çok dandik vs vs ..." ulan koskoca microsoftsun yazdıgnı kelımeye bak dandik ne lan dustu gozumden bill
-----------------------------hahaha :)
o bilin yazısı değil oyunu modlayan dangalağın yazısı :)
-
Kullanmış olduğun firewall türü programlar engelliyor olabilir.
-
Çok teşekkür ederim Firewall yüzündenmiş. Sağolun çözdüm sorunu .
