İnternet Explorer 7 & Firefox Da Localhost Sorunu
-
arkadaşlar i.e 7 de ve firefoxda , localhost a giremiyorum i.e. 6 da girebiliyordum ama 7 de gremiyorum :S
klasöre yazma izni vermezsem girebiliyorum ama yazma izni verince k.adı ve şifre istiyor
ne yapmam lazım ?
-
sorunuza cvp veremiycem ama önerim şu 7 yi kurdum geçenlerde bi müzik dinleyemedim küçük pencerede sonra 7 yi kaldırdım bilgisayarı yeniden başlattı mecburen sonu ne olacak diye bekliyordum yeniden açıldığında 6 geri gelmiş burayada yazacaktım gereksiz sandım yazmadım tavsiyem 7 yi kaldır ama ben ADD remove programıyla kaldırdım
-
iss'i ac > web siteleri > varsaiılan web sitesine sag tikla > ozellikler menusunu sec ve dizin guvenligi sekmesine gir > ustteki duzenle butonuna tikla
> acilan pencereden anonim erisim ve tumlesik windows kimlik dogrulamasi checkboxlari isaretle > tekrar pencere acilip sanal dizinlerini gosterirse tümünü sec tamama tikla sonrada iis i yeniden baslat tamamdir -
ben 2sinide kullanıyorum localhostt sorunsuz giriyorum. acaba senin kurduğun asp yahut php serverda mı birşey var ?
-
explorer 7 i falan bence 3 5 ay daha yüklemeyin
-
ie7 kurunca iis da login ekrani cikiyor.gecen haftalarda forumlara bol bol help mee acill iis sorunu diye basliklar vardi.
yanilmiyorsam r10.net te resimli falan cozumu aciklanmisti isterseniz bir bakabilirsiniz
-
NiGht-7 bunu yazdı:
-----------------------------
ben 2sinide kullanıyorum localhostt sorunsuz giriyorum. acaba senin kurduğun asp yahut php serverda mı birşey var ?
-----------------------------
dosya sistemi fat32 olunca sorun cikartmiyor sanirssam senin dosya sisteminde fat32 olabilir mi? -
xtlan bunu yazdı:
-----------------------------
NiGht-7 bunu yazdı:
-----------------------------
ben 2sinide kullanıyorum localhostt sorunsuz giriyorum. acaba senin kurduğun asp yahut php serverda mı birşey var ?
-----------------------------
dosya sistemi fat32 olunca sorun cikartmiyor sanirssam senin dosya sisteminde fat32 olabilir mi?
-----------------------------benim dosya sistemi : NTFS
-
xtlan bunu yazdı:
-----------------------------
iss'i ac > web siteleri > varsaiılan web sitesine sag tikla > ozellikler menusunu sec ve dizin guvenligi sekmesine gir > ustteki duzenle butonuna tikla
> acilan pencereden anonim erisim ve tumlesik windows kimlik dogrulamasi checkboxlari isaretle > tekrar pencere acilip sanal dizinlerini gosterirse tümünü sec tamama tikla sonrada iis i yeniden baslat tamamdir
-----------------------------dostum olmadı :(
-
cikan hata mesajini googleda arat ayni sorundan muzdarip cok kullanici var cozersin olayi foxxly.bir adimi yanlis yazmis olabilirim
