

İnternet Explorer 7 Beta 2 (Kurulumsuz Ve Lisans Key İstemeyen Yöntem)
-
Eski explorerın üstüne yükleme yapmadan ve setupdaki lisans doğrulama sorunu olmadan explorer 7 beta 2 kurulabiliyor yani direk klasördeki bir programmış gibi çalıştırabiliyorsunuz dün gece araştırdım bayağı yanlız şöyle bişey oldu yeniyi kullanınca eskisi sapıttı :) herneyse
microsoftun sitesinden http://www.microsoft.com/windows/ie/ie7/default.mspx
explorer 7 beta 2 yi indiriyoruz indirdikten sonra winrar programı ile inen dosyaya sağ tıklayıp dosyaları klasöre çıkartıyoruz
*klasörün içinde bulunan update klasörünü siliyoruz
*sonra klasörün içindeki ie4uinit.exe spuninst.exe spupdsvc.exe install.ins dosyalarınıda silin
*klasörde boş bi txt dosyası oluşturun ve şu isimle yeniden kaydedin iexplore.exe.local uzantısı .local olucak yani
ve klasörün içindeki iexplore.exe çalıştırın bide standart browserınız olsunmu sorusuna evet demeyin
eskiye geçince sapıtıyo eskisi ,benimki delirdi çünkü sorumluluk kabul edilmez :)
Toplam Hit: 2194 Toplam Mesaj: 1