folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder İnternet Explorer 7 Beta 2 (Kurulumsuz Ve Lisans Key İstemeyen Yöntem)



İnternet Explorer 7 Beta 2 (Kurulumsuz Ve Lisans Key İstemeyen Yöntem)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    Eski explorerın üstüne yükleme yapmadan ve setupdaki lisans doğrulama sorunu olmadan explorer 7 beta 2 kurulabiliyor yani direk klasördeki bir programmış gibi çalıştırabiliyorsunuz dün gece araştırdım bayağı yanlız şöyle bişey oldu yeniyi kullanınca eskisi sapıttı :) herneyse

    microsoftun sitesinden http://www.microsoft.com/windows/ie/ie7/default.mspx

    explorer 7 beta 2 yi indiriyoruz indirdikten sonra winrar programı ile inen dosyaya sağ tıklayıp dosyaları klasöre çıkartıyoruz

    *klasörün içinde bulunan update klasörünü siliyoruz
    *sonra klasörün içindeki ie4uinit.exe spuninst.exe spupdsvc.exe install.ins dosyalarınıda silin
    *klasörde boş bi txt dosyası oluşturun ve şu isimle yeniden kaydedin iexplore.exe.local uzantısı .local olucak yani

    ve klasörün içindeki iexplore.exe çalıştırın bide standart browserınız olsunmu sorusuna evet demeyin
    eskiye geçince sapıtıyo eskisi ,benimki delirdi çünkü sorumluluk kabul edilmez :)

    You think the game is over ? It has just begun ;)
Toplam Hit: 2194 Toplam Mesaj: 1