folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder İnternet Explorer 7 Bulanık Gorunuyo???



İnternet Explorer 7 Bulanık Gorunuyo???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    webslave
    webslave's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    beyler bugun media player 11 ve internet explorer 7 yi kurdum manyak yapmışlar tavsiye ediyom ama bi sorunum var internet explorerla ilgili:

    şimdi bi firefox un bi de internet explorer ın resmini koyyom .internet explorerda yazılar resimler dah a bi küçük ve bulanık gorunuyo nası duzeltebilirim bunu bilen varmı?

    iexplorer 7:
    http://img314.imageshack.us/my.php?image=iexny4.jpg

    firefox:
    http://img485.imageshack.us/my.php?image=firefoxuz0.jpg

    Kim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    ie yi s2kim sana bişi 0lmasın =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    webslave
    webslave's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    oyle deme be guzel yapmışlar sekmeli falan hoşuma gitti walla cok kullanışlı

    Kim?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Git opera kullan bre utanmaz. Sekme mantıgı Opera dan calıntı zaten


    www.opera.com/download
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    webslave
    webslave's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    koçis ben onumu kullaniim bunu mu kullaniim diye sormadım.yoksa ben bilimum browserları kullandım.maxthondan tut operaya, firefoxtan tut ie ye kadar.sadece eğer ie 7 yi indirip kuran ve sorunumu çözebilecek biri varsa yardımcı olsun dedim.

    şimdi ben burda msn messenger la ilgili soru sorsam git google talk kullan, microsoft office le ilgili soru sorsam ne biliim git open office kullan die mi cevap alıcam???

    Kim?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Dogru haklısın. kusura bakma. Ama kendımı sankı Operanın reklam ajansı gıbı hıssedıyorum : ) asıgım ben o browsera
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    @Musket

    Gidip isteyelim anasından operayı sana :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    hoca bende kullanıorm ie7.dediğin gibi cok soft gözüküo :d. ama emin ol en gec 2 gün içinde gözün alısacak
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    Excalibur001


    Valla gidelim isteyelim... Hatta TugrulBaba da gelsın oturıyım yanına :D bızım oglan yazılımcı ısı de var verın su browserı bızım oglana desın :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    webslave
    webslave's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca bende kullanıorm ie7.dediğin gibi cok soft gözüküo :d. ama emin ol en gec 2 gün içinde gözün alısacak

    ----------------------------------------------------------------------

    dogru diyosun nerdeyse alıştı bile.

    Kim?
Toplam Hit: 1301 Toplam Mesaj: 10