

İnternet Explorer 8 - Bu Soruyu Nasıl Kaldırabilirim-
-
şimdi bizim eczane sistemine girdiğimde sertifika da sorun var diye bi ekrana atıyor orada 2 seçenek veriyor
bu siteden ayrıl
yine de giriş yap (onerilmez)
diye daha çnce böyle bi sorun yoktu bu sorgulamayı kaldırmanın yolu yok mudur ?
direk giriş yapsın sayfaya
-
araçlar>internet seçenekleri> güvenlik sekmesi ordaki güvenlik max.'damı?
yada o siteyi güvenilir siteler arasına eklemeyi dene aynı skemede
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
araçlar>internet seçenekleri> güvenlik sekmesi ordaki güvenlik max.'damı?
yada o siteyi güvenilir siteler arasına eklemeyi dene aynı skemede
-----------------------------
güvenliği min.e çektim güvenli site olarak belirledim yine yemedihala sertifika sorunu veriyor
-
https:// üzerinden giriyorsan siteye sertefika belirlemen gerekicek
internet seçenekleri Güvenlik Güvenilen siteler üzerine tıkla Siteler bölümünden girdin siteyi ekle
-
EcHoLL bunu yazdı:
-----------------------------
https:// üzerinden giriyorsan siteye sertefika belirlemen gerekicek
internet seçenekleri Güvenlik Güvenilen siteler üzerine tıkla Siteler bölümünden girdin siteyi ekle
-----------------------------
yaptım olmadı hacı -
Araçlar---İnternet Seçenekleri---Gelişmiş ---- Güvenlik
kısmında sertifika ile ilgili bazı kutucuklar var.
Eşleşmeyen sertifika bilgisi için uyar* kutucuğu
Sunucu sertifakası geçerliliğini denetle vs. gibi
Onların içini boşaltmayı dene,
smartscreen filtresi mi ne var onu da kapatabilirsin.