folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Internet Explorer 9 Gerçekten Bu Kadar Hızlı Mı? (Karşılaştırma Var)



Internet Explorer 9 Gerçekten Bu Kadar Hızlı Mı? (Karşılaştırma Var)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    diğer browserlarla karşılaştırıyorlar (ie9, chrome, firefox)

    sadece işlemciye yüklenmiyormuş grafik işlemciyi de kullanıyormuş

     http://www.facebook.com/video/video.php?v=129766150421018

     http://www.facebook.com/video/video.php?v=129524607111839

     http://www.facebook.com/video/video.php?v=129275423803424

     http://www.facebook.com/video/video.php?v=126971530700480

      DOWNLOAD IE9

     http://windows.microsoft.com/ie9


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    piyasaya çıkmadımı hacı anlamanın tek yolu var kurup denemek :)


    🥒
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    betası çıktı kurup denedim gerçekten hızlı gibi ama ne biliyim yine de tam emin olamadım :) ama eskisinden daha hızlı olduğu kesin...


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Elf
    Dark_Elf's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    Win xp + IE9 kullanmanın yolu varmı :)


    my name is nigga # köprü altında çakdım sürtüğe vurdum mala inlettim ortalığı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Dark_Elf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Win xp + IE9 kullanmanın yolu varmı :)


    -----------------------------

     

    xp yi öldürmeye çalışıyorlar sanmam...


    🥒
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Elf
    Dark_Elf's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    Preview bile açılmıyo :/


    my name is nigga # köprü altında çakdım sürtüğe vurdum mala inlettim ortalığı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Explorer daha çok ekmek yemesi lazım hız herşey değildir firefoxa eklenen bir dünya eklendiler var ayrıça testlerinde doru oldunu düşünmüyorum ..


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Matchup
    Matchup's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Fİrefox varsayılan tarayıcı olarak ayarlandığında diğer tarayıcıları bloke mi ediyor ? Ben firefox kullanırken nette uçuyorum , ie ya da opera da google 10-15 snyede anca açılıyor. Bu kadar fark olması normal mi ?


    Bulduğumuzu sanmaktan ziyade , umduğumuzu aramaktayız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Matchup bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fİrefox varsayılan tarayıcı olarak ayarlandığında diğer tarayıcıları bloke mi ediyor ? Ben firefox kullanırken nette uçuyorum , ie ya da opera da google 10-15 snyede anca açılıyor. Bu kadar fark olması normal mi ?


    -----------------------------

    bilgisayarınad br gariplik var kanımca..

    google chrome firefoxtan 3 kat daha hızlı açılır..

Toplam Hit: 1463 Toplam Mesaj: 9