Internet Explorer 9 Gerçekten Bu Kadar Hızlı Mı? (Karşılaştırma Var)
-
diğer browserlarla karşılaştırıyorlar (ie9, chrome, firefox)
sadece işlemciye yüklenmiyormuş grafik işlemciyi de kullanıyormuş
http://www.facebook.com/video/video.php?v=129766150421018
http://www.facebook.com/video/video.php?v=129524607111839
http://www.facebook.com/video/video.php?v=129275423803424
http://www.facebook.com/video/video.php?v=126971530700480
DOWNLOAD IE9
-
piyasaya çıkmadımı hacı anlamanın tek yolu var kurup denemek :)
-
betası çıktı kurup denedim gerçekten hızlı gibi ama ne biliyim yine de tam emin olamadım :) ama eskisinden daha hızlı olduğu kesin...
-
Win xp + IE9 kullanmanın yolu varmı :)
-
Dark_Elf bunu yazdı:
-----------------------------
Win xp + IE9 kullanmanın yolu varmı :)
-----------------------------xp yi öldürmeye çalışıyorlar sanmam...
-
Preview bile açılmıyo :/
-
Explorer daha çok ekmek yemesi lazım hız herşey değildir firefoxa eklenen bir dünya eklendiler var ayrıça testlerinde doru oldunu düşünmüyorum ..
-
Fİrefox varsayılan tarayıcı olarak ayarlandığında diğer tarayıcıları bloke mi ediyor ? Ben firefox kullanırken nette uçuyorum , ie ya da opera da google 10-15 snyede anca açılıyor. Bu kadar fark olması normal mi ?
-
Matchup bunu yazdı:
-----------------------------
Fİrefox varsayılan tarayıcı olarak ayarlandığında diğer tarayıcıları bloke mi ediyor ? Ben firefox kullanırken nette uçuyorum , ie ya da opera da google 10-15 snyede anca açılıyor. Bu kadar fark olması normal mi ?
-----------------------------bilgisayarınad br gariplik var kanımca..
google chrome firefoxtan 3 kat daha hızlı açılır..
