folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnternet Explorer 9Beta Sorun!



İnternet Explorer 9Beta Sorun!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    Arkadaş işletim sistemim windows 7 , explorer 9 betayı yükledim şimdi ekran görüntüsüne bakın

     

     

    boş ekran gelıyor böyle vede bir şey açtığın zaman bu ekranın üstünde yani internet explorer 9beta açıkken bi pencere aç onun görüntüsü kalıyor ekranda nedir anlamadım bu hatası yani , saten birşeyin betalarınıda hiç sevmem bu zamana kadar hep sorun çıktı , bileniniz varmı nedir kardeşim bu yaa/senin gibi İe nin ....


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    ie hacım ne bekliyosun ki :D


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergerde
    sergerde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek
    hala ie kulanan varmış vay bee

    isyanda sergerde....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    internet explorer nasıl bir program?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hmm ne ilginç :D acaba beta olmasından kaynaklı olabilir mi? betanın amacı zaten son haline getirip test ettirmek hataları buldurmaktır. madem böyle bir hata alıyorsun raporla ;)


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    hmm ne ilginç :D acaba beta olmasından kaynaklı olabilir mi? betanın amacı zaten son haline getirip test ettirmek hataları buldurmaktır. madem böyle bir hata alıyorsun raporla ;)


    -----------------------------

    hocam raporladım saten de soruyum dedım aynı hatayı alan varmı ayrıca internet explorer kullandığımdan da deyil yeni sürümünü merak ettim indirdim laptopta hangi tarayıcıyı ararsan var opera firefox flock safari ne istersen tercihim firefox ama sizler gibi ;) ienin durumu ortada :D


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    MuratDnz bunu yazdı:
    -----------------------------

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    hmm ne ilginç :D acaba beta olmasından kaynaklı olabilir mi? betanın amacı zaten son haline getirip test ettirmek hataları buldurmaktır. madem böyle bir hata alıyorsun raporla ;)


    -----------------------------

    hocam raporladım saten de soruyum dedım aynı hatayı alan varmı ayrıca internet explorer kullandığımdan da deyil yeni sürümünü merak ettim indirdim laptopta hangi tarayıcıyı ararsan var opera firefox flock safari ne istersen tercihim firefox ama sizler gibi ;) ienin durumu ortada :D


    -----------------------------
    tercihim windowsta ie wm de opera hacı :D


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    adı üstünde beta, bok atmaya yer arıoyorsunuz :)
Toplam Hit: 837 Toplam Mesaj: 8