İnternet Explorer 9Beta Sorun!
-
Arkadaş işletim sistemim windows 7 , explorer 9 betayı yükledim şimdi ekran görüntüsüne bakın

boş ekran gelıyor böyle vede bir şey açtığın zaman bu ekranın üstünde yani internet explorer 9beta açıkken bi pencere aç onun görüntüsü kalıyor ekranda nedir anlamadım bu hatası yani , saten birşeyin betalarınıda hiç sevmem bu zamana kadar hep sorun çıktı , bileniniz varmı nedir kardeşim bu yaa/senin gibi İe nin ....
-
ie hacım ne bekliyosun ki :D
-
hala ie kulanan varmış vay bee
-
internet explorer nasıl bir program?
-
hmm ne ilginç :D acaba beta olmasından kaynaklı olabilir mi? betanın amacı zaten son haline getirip test ettirmek hataları buldurmaktır. madem böyle bir hata alıyorsun raporla ;)
-
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hmm ne ilginç :D acaba beta olmasından kaynaklı olabilir mi? betanın amacı zaten son haline getirip test ettirmek hataları buldurmaktır. madem böyle bir hata alıyorsun raporla ;)
-----------------------------hocam raporladım saten de soruyum dedım aynı hatayı alan varmı ayrıca internet explorer kullandığımdan da deyil yeni sürümünü merak ettim indirdim laptopta hangi tarayıcıyı ararsan var opera firefox flock safari ne istersen tercihim firefox ama sizler gibi ;) ienin durumu ortada :D
-
MuratDnz bunu yazdı:
-----------------------------
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hmm ne ilginç :D acaba beta olmasından kaynaklı olabilir mi? betanın amacı zaten son haline getirip test ettirmek hataları buldurmaktır. madem böyle bir hata alıyorsun raporla ;)
-----------------------------hocam raporladım saten de soruyum dedım aynı hatayı alan varmı ayrıca internet explorer kullandığımdan da deyil yeni sürümünü merak ettim indirdim laptopta hangi tarayıcıyı ararsan var opera firefox flock safari ne istersen tercihim firefox ama sizler gibi ;) ienin durumu ortada :D
-----------------------------
tercihim windowsta ie wm de opera hacı :D -
adı üstünde beta, bok atmaya yer arıoyorsunuz :)
