folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Internet Explorer"Da Girilen Sifreler Kayıtlar Formlar Vs... Nerede Kayıtlıdır?



Internet Explorer"Da Girilen Sifreler Kayıtlar Formlar Vs... Nerede Kayıtlıdır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    simdiye kadar girmis oldugum kayıtlı kullanıcı bilgileri,sitelere uye olurken kullandigim formlar vs... bunların explorer'i yeniden kurduktan sonra kalmasını istiyorum. Yani yeniden kurunca girilen tum bilgilerin silinmemesi lazım...

    '.sorum bu kayıtları mozillaya nasıl aktarabilirim???

    (kayıtlı sifreleri gosteren programları kullanmayı sevemedim bi turlu)

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Anam kimseden ses yok:) ya herkes biliyor, ya da bilmiyor...neyse artık sagolun...

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Mozilla zaten kurulurken sana sorar içe aktar explorer dan falan böyle bişey der. Mozilla nın yedeğini almak istersen zaten forumda var. Bence kimse yanıtlamak istememiştir. Senin mozillayı hiç denemediğin belli.

    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Hoja, madem çok biliyorsun Internet Explorer'i kurduktan sonra tekrar gir kullanıcı adı ve şifrelerini.

    Bilen olsaydı yazardı zaten. İkinci iletinin mantık sınırları içinde bir açıklaması yok.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hocam araçlar diyosun daha sonra internet seçenekleri daha sonra  genel sekmesindeyken göz atma seçmişi yazan erde ayarlar war ona basıyosun bi pencere daha açılıyo onda dosyaları görüntüle diyo çerezlerin hepsi orada :F

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SwaT_Hack
    SwaT_Hack's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek

    ctrl + r veya başlat>çalıştır Aç

     cookies yaz enter'la :)

     Hepsi karşında


    IT FS..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yalnız ordaki sayılar ve harfler bir nevi md5 gibidir :) yani orjinal şifre yazmaz :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    benim şüpheye düştüğüm nokta:"cookies" deki tüm kayıtları yedekleyip daha sonra yerine koysam bilgiler yeni kurdugum browsera gelir mi? Yani bahsedilen tüm kayıtlar,şifreler,formlar,sik kullanilanlar(bunun yedegi var zaten) vs... sadece bir kısmı degil. Bilgisayarda oldukca fazla kullanici adi ve sifreler var ve kaybetmemem gerekenler var. Bu yüzden risk almayım diyordum. (mozilla kurulu zaten ama pek fazla kullanmiyorum, ilk kurulduğunda sormuştu şifreleri aktarmak istiyor musun diye ama kuralı cokk uzun sure oldugundan ve pek fazla mozilla kullanmadigimdan bu ayar mozillada nasıl yapılır bilmiyorum)

    edit:"iç aktar" kadar uzaktaymış,ama aynı soru hala kafama takıldı. "cookies" yeterli mi?(98'de .pwd uzantılı dosya vardı,xp'de cookies yeterli mi)


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
Toplam Hit: 8691 Toplam Mesaj: 8