

Internet Explorer"Da Girilen Sifreler Kayıtlar Formlar Vs... Nerede Kayıtlıdır?
-
simdiye kadar girmis oldugum kayıtlı kullanıcı bilgileri,sitelere uye olurken kullandigim formlar vs... bunların explorer'i yeniden kurduktan sonra kalmasını istiyorum. Yani yeniden kurunca girilen tum bilgilerin silinmemesi lazım...
'.sorum bu kayıtları mozillaya nasıl aktarabilirim???
(kayıtlı sifreleri gosteren programları kullanmayı sevemedim bi turlu)
-
Anam kimseden ses yok:) ya herkes biliyor, ya da bilmiyor...neyse artık sagolun...
-
Mozilla zaten kurulurken sana sorar içe aktar explorer dan falan böyle bişey der. Mozilla nın yedeğini almak istersen zaten forumda var. Bence kimse yanıtlamak istememiştir. Senin mozillayı hiç denemediğin belli.
-
Hoja, madem çok biliyorsun Internet Explorer'i kurduktan sonra tekrar gir kullanıcı adı ve şifrelerini.
Bilen olsaydı yazardı zaten. İkinci iletinin mantık sınırları içinde bir açıklaması yok.
-
hocam araçlar diyosun daha sonra internet seçenekleri daha sonra genel sekmesindeyken göz atma seçmişi yazan erde ayarlar war ona basıyosun bi pencere daha açılıyo onda dosyaları görüntüle diyo çerezlerin hepsi orada :F
-
ctrl + r veya başlat>çalıştır Aç
cookies yaz enter'la :)
Hepsi karşında
-
yalnız ordaki sayılar ve harfler bir nevi md5 gibidir :) yani orjinal şifre yazmaz :)
-
benim şüpheye düştüğüm nokta:"cookies" deki tüm kayıtları yedekleyip daha sonra yerine koysam bilgiler yeni kurdugum browsera gelir mi? Yani bahsedilen tüm kayıtlar,şifreler,formlar,sik kullanilanlar(bunun yedegi var zaten) vs... sadece bir kısmı degil. Bilgisayarda oldukca fazla kullanici adi ve sifreler var ve kaybetmemem gerekenler var. Bu yüzden risk almayım diyordum. (mozilla kurulu zaten ama pek fazla kullanmiyorum, ilk kurulduğunda sormuştu şifreleri aktarmak istiyor musun diye ama kuralı cokk uzun sure oldugundan ve pek fazla mozilla kullanmadigimdan bu ayar mozillada nasıl yapılır bilmiyorum)
edit:"iç aktar" kadar uzaktaymış,ama aynı soru hala kafama takıldı. "cookies" yeterli mi?(98'de .pwd uzantılı dosya vardı,xp'de cookies yeterli mi)