İnternet Firmaları?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mythbusters
    Mythbusters's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    müridler merhabalar.

    bugün beni türkneten aradılar. ve ilk 6 ay 9 lira sonra 29 lirada sabitlenip 2 yıl hiç zam yapılmayacağnı söylediler istersek modemde verirlermiş piyasa değeri 120 tlymiş kablosuz filanmış ama o zaman 4 ay 9 lira oluyormuş. telefon görüşmeleride %30 iniyomuş

    superonlineda mahlleye yeni fiberoptik ağ düşüyo onun hakkında pek bilgim yok

    şimdi ttnetin yavaşlığı vs sıktı beni varış geliş başka bi internete geçicem fakat hangisine geçmeliyim siz neleri kullanıyosunuz memnunmusunuz değilmisiniz benim gibi aklı karışan arkadaşlarımında umarım bu konu işine yarar.

    teşekür ederim...


    soralım öğrenelim, öğrenelim soralım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    quicknet'i beklemene gerek yok adamlar zaten sözleşmeni kendileri ödeyip fes ediyorlar ttnet'i bırakda neye geçersen geç gerçi hepsi aynı tezgahın bokları quicknet 100 mb fiber varmı daha ötesi kullanıyorum


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 1036 Toplam Mesaj: 2