İnternet Hat Düşmesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    bir kaç gündür hat düşmekte daha doğrusu modemle bilgisayar arasında bağlantı kopması yaşanıyor.

    modemin ışıkları hepsi yanmakta herhangi bir sönme veya kapanma olmuyor. 3-4 bilgisayarla bağlanıyoruz wifiden geçen 3-4 güne kadar böyle bir sorun yoktu ancak ara ara kopmalar yaşanıyor.

    wifi olarak modemi görüyor ancak bağlanmıyor biraz bekledikten sonra bağlanmakta.

    kimileri hava şartlarından olabilir gibisinden bişeyler söylüyor. bir kaç gündür haddinden fazla fırtına olmakta bundan kaynaklanabilirmi ?

    kablo direkten çekilip evin içine kadar geliyor ve direkt olarak modeme bağlanıyor arada herhangi bir spliter veya başka bir zımbırtı yok. 

     


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Bendede aynı durum mevcut modem ışıklarının hepsi yanıyor.

    Özellikle facebook ve sahibinden.com da daha çok hissediyorum.


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam, modemden bilgisayar bağlantında hat düşmesi nasıl oluyor onu kavramaya calısıyorum hala :R

    kopmalar derken, dsl ışığı yanıp sönüyor ? ( internet mi kopuyor ) çok denklemli bi soru sormuşsun.

    modemin marka ne ?

    müsait olduğunda pm at, bakim hat değerlerine.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı

    hocam, modemden bilgisayar bağlantında hat düşmesi nasıl oluyor onu kavramaya calısıyorum hala :R

    kopmalar derken, dsl ışığı yanıp sönüyor ? ( internet mi kopuyor ) çok denklemli bi soru sormuşsun.

    modemin marka ne ?

    müsait olduğunda pm at, bakim hat değerlerine.

     

    dayı benimle ilgilenmedin bu kadar :D 

    amk bende de aynı sorun var ya. ışıklar yanıyor hepsi ama skype'ta çevrimdışı-çevrimiçi olduğumu görüyorum.

    facebook'a sanki ddos yapılıyor öyle bir kasıyor ki :D tbt felan adlşkasdf


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Yynı olay biraderin Hp G62 Notebook bilgisayarında vardı 2-3 gündür herşeyi denedim bugun wi-fi driveri sildim yeniden yükledim düzeldi.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
Toplam Hit: 985 Toplam Mesaj: 5