İnternet Hat Düşmesi
-
bir kaç gündür hat düşmekte daha doğrusu modemle bilgisayar arasında bağlantı kopması yaşanıyor.
modemin ışıkları hepsi yanmakta herhangi bir sönme veya kapanma olmuyor. 3-4 bilgisayarla bağlanıyoruz wifiden geçen 3-4 güne kadar böyle bir sorun yoktu ancak ara ara kopmalar yaşanıyor.
wifi olarak modemi görüyor ancak bağlanmıyor biraz bekledikten sonra bağlanmakta.
kimileri hava şartlarından olabilir gibisinden bişeyler söylüyor. bir kaç gündür haddinden fazla fırtına olmakta bundan kaynaklanabilirmi ?
kablo direkten çekilip evin içine kadar geliyor ve direkt olarak modeme bağlanıyor arada herhangi bir spliter veya başka bir zımbırtı yok.
-
Bendede aynı durum mevcut modem ışıklarının hepsi yanıyor.
Özellikle facebook ve sahibinden.com da daha çok hissediyorum.
-
hocam, modemden bilgisayar bağlantında hat düşmesi nasıl oluyor onu kavramaya calısıyorum hala :R
kopmalar derken, dsl ışığı yanıp sönüyor ? ( internet mi kopuyor ) çok denklemli bi soru sormuşsun.
modemin marka ne ?
müsait olduğunda pm at, bakim hat değerlerine.
-
Amd-x bunu yazdı
hocam, modemden bilgisayar bağlantında hat düşmesi nasıl oluyor onu kavramaya calısıyorum hala :R
kopmalar derken, dsl ışığı yanıp sönüyor ? ( internet mi kopuyor ) çok denklemli bi soru sormuşsun.
modemin marka ne ?
müsait olduğunda pm at, bakim hat değerlerine.
dayı benimle ilgilenmedin bu kadar :D
amk bende de aynı sorun var ya. ışıklar yanıyor hepsi ama skype'ta çevrimdışı-çevrimiçi olduğumu görüyorum.
facebook'a sanki ddos yapılıyor öyle bir kasıyor ki :D tbt felan adlşkasdf
-
Yynı olay biraderin Hp G62 Notebook bilgisayarında vardı 2-3 gündür herşeyi denedim bugun wi-fi driveri sildim yeniden yükledim düzeldi.
