İnternet Hız Sorunum.Yardımcı Olabilecek Müritler İçeri.
-
İnternete Girdiğimde,İnternet hızım Çok düşük.İnterneti 3 Bilgisayar Olarak Bölüşüyoruz.İnternetin Hız 8mb. demek istediğim diğer 2 bilgisayar
internete istediği hızda bağlanabiliyor ama bulunduğum bilgisayar internte istediğim hızda bağlanamıyor yani düşük hızla internete bağlanıyor.
Yardımcı Olabalicek Arkadaşlarımız Abilerimiz Varsa Sevinirm.
Şimdiden Teşekkürler.
-
bağlantı sınırlaması koymuş Olabilirler, yada trafik düzeni Bozuk bunun içinde CFOS trafik düzelticiyi denemen gerekıyor veya Bir Vürüsyen dolayıda Kaynaklanma Olayı Var
-
warderpipi bunu yazdı:
-----------------------------
İnternete Girdiğimde,İnternet hızım Çok düşük.İnterneti 3 Bilgisayar Olarak Bölüşüyoruz.İnternetin Hız 8mb. demek istediğim diğer 2 bilgisayar
internete istediği hızda bağlanabiliyor ama bulunduğum bilgisayar internte istediğim hızda bağlanamıyor yani düşük hızla internete bağlanıyor.
Yardımcı Olabalicek Arkadaşlarımız Abilerimiz Varsa Sevinirm.
Şimdiden Teşekkürler.
-----------------------------farkli bi swich getir denemelik birde öyle dene olmadi telefondan gelen ana hatti direk lan usb ye takili oldugunu kontrol et
birde tek kendin baglanmayi dene hizini tekrar yaz yardimci olunur
-
warderpipi bunu yazdı:
-----------------------------
İnternete Girdiğimde,İnternet hızım Çok düşük.İnterneti 3 Bilgisayar Olarak Bölüşüyoruz.İnternetin Hız 8mb. demek istediğim diğer 2 bilgisayar
internete istediği hızda bağlanabiliyor ama bulunduğum bilgisayar internte istediğim hızda bağlanamıyor yani düşük hızla internete bağlanıyor.
Yardımcı Olabalicek Arkadaşlarımız Abilerimiz Varsa Sevinirm.
Şimdiden Teşekkürler.
-----------------------------
benim furkana yaptıgımı yapmışlardır sanada -
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
warderpipi bunu yazdı:
-----------------------------
İnternete Girdiğimde,İnternet hızım Çok düşük.İnterneti 3 Bilgisayar Olarak Bölüşüyoruz.İnternetin Hız 8mb. demek istediğim diğer 2 bilgisayar
internete istediği hızda bağlanabiliyor ama bulunduğum bilgisayar internte istediğim hızda bağlanamıyor yani düşük hızla internete bağlanıyor.
Yardımcı Olabalicek Arkadaşlarımız Abilerimiz Varsa Sevinirm.
Şimdiden Teşekkürler.
-----------------------------
benim furkana yaptıgımı yapmışlardır sanada
-------------------------Bana Yapılan Şey Ne ? ANLAMADIM
-
Qus paket zamanlayıcısı bant genişliğiyle alakası olablirmi ki
