İnternet Hizmeti
-
Arkadaşlar bildiğiniz gibi Superonline kullanıyorum ve AKK mevcut, aynı mağduriyet TTNET kullananlar içinde geçerli. 3 ay gibi bir süre sonra oturduğum yerden taşınacağım, superonline müşteri hizmetleri ile konuştum bana 4.23 maddeye dayanarak diye zırvaladılar,
4.23 ise şöyle diyor "bu sözleşmeyi imzalayarak TELLCOM sitesindeki tüm kullanım şartlarını kabul etmiş sayılırım".
TC kanunlarına görede bir sözleşmeye imzanlandığı tarihten sonra aracı maddelerle yeni maddeler eklenemez. Yani gayri resmi bir iş yapıyorlar aslında ve uğraştırıyorlar. Tüketici Hakem Heyetine gitsem sike sike kaldırırlar AKK yı ama işte 3 aya taşınacağım için uğraşmak istemiyorum.
Ürünleri gayet kaliteli ona sözüm yok fakat Bu AKK, bu müşteriyi bezdirme hakkını aramasını engelleme canımı sıktı, internetin 4 köşesinde gerizekalı pasifler hadi hakkımızı arayalım diyorlar, yapabileceklermiş gibi.
Şimdi şunu düşündüm, Türkiyede AKK uygulamayan servis sağlayıcı var mı ?
Mesela uydunet var 15 Mbps / 150TL aylık. Şimdi ona bakıyorum, 150 yide veririm amk, bu adamlara en güzel protesto onların ürünlerini kullanmayarak yapılır. Başka servis sağlayıcı biliyorsanız önerilerinizi bekliyorum...
-
tekrar işe girdiğimgirer girmez, zaten 100-150 farketmez gidip akk olmayan bi sağlayıcıya gidicem.. hatta toplu geçimler yapabiliriz toplanıp.. daha etkili olur :)
-
iyide amaç zaten interneti daha yüksek fiyata satmak değil mi adam akk koyup eğer memnun değilseniz limitsiz var ona geçin diyor amacı onu satmak bence o yüzden ona geçmek protesto olmaz
-
bu 4.23 maddeyi müşteri hizmetlerinde bana yetkili olduğunu söyleyen bayan 'sizlerden o maddeyi girip okumanızı beklemiyoruz' şeklinde bir ibare kullanmıştır.
bu da Elektronik haberleşme sektörü yürürlüğünün
3. Bölüm madde 17. 3. fıkra
Hal ve şartlara ve özellikle sözleşmenin dış görünümüne göre, abonenin hesaba katması beklenemeyecek ölçüde alışılmamış nitelikteki sözleşme şartları, sözleşme kapsamına dahil sayılmaz
kabul ettiği anlamına gelir. 5 temmuza kadar burada yokum. gelince vericem direk mahkemeye. -
kajmerpac bunu yazdı:
-----------------------------iyide amaç zaten interneti daha yüksek fiyata satmak değil mi adam akk koyup eğer memnun değilseniz limitsiz var ona geçin diyor amacı onu satmak bence o yüzden ona geçmek protesto olmaz
-----------------------------abi olay onla ilgili değil ki, yoksa 20 Mbps akk sız internet superonlineda da uydunette de 199TL/aylık, amaç bu müşteriyi sikme oyalama, engelleme politikalarına protesto,
edit: bana habire protesto kelimesi kullandırtmışsınız sikik aktivistler gibi gözükmüşüm ...
