folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Internet Kesinti Problemi



Internet Kesinti Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hurferus45
    hurferus45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    Selam müritler ; 
    Yaklaşık 20 gündür internette çok ağır problemler yaşıyorum. Bazen hiç bağlanamadığım internete bağlandığım zamanda herhangibir sayfayı açması 2 - 3 dakikayı buluyor. Net 40 defa TTNET Müşteri Hizmetlerini aramışımdır. 2 - 3 defa geldiler ve sorunun ana merkezli olduğunu söylediler. Her aradığımda aynı şeyi tekrarlayıp durdular . Bu 20 gün içinde ben hiç bir şey yapamadım - para verdiğim - internette. Sorun hala devam ediyor . Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı ? Ne yapacağımı şaşırdım , artık son 3 günde her aradığımda karşıma çıkan müşteri hizmetleri elemanlarına saymadığım küfür kalmadı.
    ( Normalde küfüreden bir insan olmasam da resmen gelip bize sövün diyorlar , kendi paramla rezil oluyorum arkadaş )
    Ben internet  üzerinden para kazandığım için bu sorunun hemen çözülmesini istiyorum . Ayrıca bu 20 gün içinde herhangi bir dosya bile indiremedim.
    Şimdi ne yapmam gerekiyor. Yardımcı olacak arkadaşlar var mı ?

    Şimdiden Teşekkürler Herkese .
    Hayırlı Ramazanlar :) 


    https://soundcloud.com/arestahasan << Hasan GÖNÜLTAŞ >>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    ben hiç çözüm bulamadım dün net yoktu + 444 0 375'te yoktu aranmıyordu hiç birşekilde bugun eve gittiğimde tekrar aynı şekilde netim sorunlu olursa TürkTelekom'a dava açacağım para verip akşam 2-3 saat net kullanamamak çok kötü ve sinir bozucu


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hurferus45
    hurferus45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    sezeruludag bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben hiç çözüm bulamadım dün net yoktu + 444 0 375'te yoktu aranmıyordu hiç birşekilde bugun eve gittiğimde tekrar aynı şekilde netim sorunlu olursa TürkTelekom'a dava açacağım para verip akşam 2-3 saat net kullanamamak çok kötü ve sinir bozucu


    -----------------------------

    Evet hocam , Aynen. 


    https://soundcloud.com/arestahasan << Hasan GÖNÜLTAŞ >>
Toplam Hit: 730 Toplam Mesaj: 3