İnternet Kotasını Nasıl Açıklarım
-
Meraba arkadaşlar şöyle bi sorunum war,
Kotalı internet kullanıyorum ttnetten. We her ay 60-70 YTL fatura geliyo en az. Faturada da 72 saat açık kaldığı 48 saat açık kaldığı falan yazıyo.
We ben bunu ewdekilere anlatamıyorum. Ben modemin o süre açık kaldığı yazıyo indirilen şey yazmıyo diyorum ama yine anlamıyolar.
Ne indiriyosun bu kadar diyolar. Ben her siteye sen tıkladıkça kotadan gidiyo diyorum ama anlatamıyorum.
Kotasıza geçelim diyorum hayır diyolar. Bunu nasıl açıklayabilirim.
Bugünde senin tahribat.com un site değilmi dediler artık aq :D -
kablonet 512 sınırsız 20 lira. neyini açıklıcan :D
kotasıza geçene kadar kösecem diceksin. bitecek
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=67499 belki işine yarar
-
Şu konu seninkine benziyor az bak istersen :|
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=kota&folderid=67499
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=67499 belki işine yarar
-----------------------------hızlı çıktın :)
Toplam Hit: 1477 Toplam Mesaj: 5
