Internet Sitesi [Adini Unuttum]
-
Hocalar bi site vardi hani muzik yapiyorduk. Bi adam vardi farkli sesler cikariyordu. Her ekledigimiz karakter farkli bi ses cikariyordu hepsi muzik oluyordu ? Neysi o ya hatirlayamadim
-
http://www.incredibox.fr/
-
hezarfen bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.incredibox.fr/
-----------------------------ben yazacaktım geç kaldım :)
-
hezarfen bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.incredibox.fr/
-----------------------------evet buydu sagol hocam :)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
hezarfen bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.incredibox.fr/
-----------------------------ben yazacaktım geç kaldım :)
-----------------------------sende sagol hcoam :d
-
burdan yaptıgımız sarkıyı indiremiyoz herhalde !! yoksa indiriyozmu :)))
-
tamam işte benim şu konuda bahsettigimde buydu :D
http://www.tahribat.com/Forum-Yeteneksizsiniz-Turkiye-Herkafadan-Bir-Ses-Grubu-145681/
buradan alıntı yapmışlar
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
tamam işte benim şu konuda bahsettigimde buydu :D
http://www.tahribat.com/Forum-Yeteneksizsiniz-Turkiye-Herkafadan-Bir-Ses-Grubu-145681/
buradan alıntı yapmışlar
-----------------------------benimde ordan aklima geldi hocam :D
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
tamam işte benim şu konuda bahsettigimde buydu :D
http://www.tahribat.com/Forum-Yeteneksizsiniz-Turkiye-Herkafadan-Bir-Ses-Grubu-145681/
buradan alıntı yapmışlar
-----------------------------benimde ordan aklima geldi hocam :D
-----------------------------Demekki Tek Yakalayan ben deilmişim :D
