İnternet Sitesi Olanlara Bir Kaç Sorum Var (Forum)
-
Merhaba arkadaşlar vbulletin smf veya farklı scriptleri kullananlara bir sorum var soru şu
arkadaşlar şimdi ben pazartesi günü siteye 94.55.61.31 bu ip adresini kullanıp login oldum aradan 3-4 gün geçdi ben bu siteye farklı bir üyelik adıyla 94.55.61.31 ip adresinden baglansam anlıyabilirlermi yani bu klon hesap algılama mantıgını ögrenmem gerek nasıl aşabilceğimizi vs yani 5 gün geçdiği zamanda o ip adresiyle giriş yapdı farklı bir üyelik ile ozaman cart diye multi acc derlermi
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------Merhaba arkadaşlar vbulletin smf veya farklı scriptleri kullananlara bir sorum var soru şu
arkadaşlar şimdi ben pazartesi günü siteye 94.55.61.31 bu ip adresini kullanıp login oldum aradan 3-4 gün geçdi ben bu siteye farklı bir üyelik adıyla 94.55.61.31 ip adresinden baglansam anlıyabilirlermi yani bu klon hesap algılama mantıgını ögrenmem gerek nasıl aşabilceğimizi vs yani 5 gün geçdiği zamanda o ip adresiyle giriş yapdı farklı bir üyelik ile ozaman cart diye multi acc derlermi
-----------------------------tabiki bilirler.
hatta ip adresin değişse bile aynı internet ile bağlandığın taktirde bile multi anlaşlır.
dls901515.ttnet.net tarzında sabit bir bağlantın var bu kimlik değişmez. ama internet cafe ye git yada pc den farklı yurtdışı ip si ile bağlan.
-
hocam cafede felan olmaz benim iş prxy den bahsediyorum proxy ile baglansam bir hafta sonra aynı proxy ile başka bir userla giriş yapsam nasıl anlıyorlar yıllarca tuturorlar bunu ozaman :S
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------hocam cafede felan olmaz benim iş prxy den bahsediyorum proxy ile baglansam bir hafta sonra aynı proxy ile başka bir userla giriş yapsam nasıl anlıyorlar yıllarca tuturorlar bunu ozaman :S
-----------------------------hocam en basit smf forumda bile bir kullanıcının bağlandığı ip adresi , bağlantı kimliği, daha önceki bağlantı adresi tutuluyor.
farklı bir user ile giriş yaptığında onun da bilgilerini tutuyor.
ancak bunu inceler ise bulurlar. incelemezlerse smf de sistem demez ki multi user filan demez.
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------hocam cafede felan olmaz benim iş prxy den bahsediyorum proxy ile baglansam bir hafta sonra aynı proxy ile başka bir userla giriş yapsam nasıl anlıyorlar yıllarca tuturorlar bunu ozaman :S
-----------------------------hocam en basit smf forumda bile bir kullanıcının bağlandığı ip adresi , bağlantı kimliği, daha önceki bağlantı adresi tutuluyor.
farklı bir user ile giriş yaptığında onun da bilgilerini tutuyor.
ancak bunu inceler ise bulurlar. incelemezlerse smf de sistem demez ki multi user filan demez.
-----------------------------anladım hocam şimdi arama yapıp sık tutarlarsa yakarlar diyon yani tamamdır saolasın :)
-
Peki arkadaşlar bir sitenin ip taraması yapıp yapmadıgını nasıl anlarız ? yada çok üyesi olan forumlarda bu olay uzunmu sürer ?
