İnternet Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Şimdi Modem de Net Var. Hatta Pc Yide Görüyor. Pc İle Arasında da Sinyal Var Fakat Pc De Ne Halt Oluyorsa Nete Girmiyor :| Anca Modeme Res Atıcam Öle Düzelecek 1 Haftadır Bu Sorunla Karış Karşıyayım Birde 2 Saatte Bir Yapar Oldu :W 

    Bu Nedir Ne Değidlri Hocalar. 

    Saygılar 


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    wireless la mı bağlanıyorsun.

    aynı sorunu ben de yaşıyorum bikaç gündür.

    durup dururken bağlantı kopuyor. modemi yeniden başlatıyorum düzeliyor.

    sıcaklar geliyor ağırdan, modem çok ısınıyor olabilir diye düşünüyorum. telekomdan da olabilir tabi. başka aklıma gelmiyor bişey.


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    bkz: http://www.tahribat.com/Forum-Internet-Istirabim-141364/


    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    wireless la mı bağlanıyorsun.

    aynı sorunu ben de yaşıyorum bikaç gündür.

    durup dururken bağlantı kopuyor. modemi yeniden başlatıyorum düzeliyor.

    sıcaklar geliyor ağırdan, modem çok ısınıyor olabilir diye düşünüyorum. telekomdan da olabilir tabi. başka aklıma gelmiyor bişey.


    -----------------------------

    wireles değil direk modem bağlantısı modem ısınsa modemde net gider diye tahmin ediyorum bendeki drum tam tersi modem pc ye bağlantıyı veriyor pc internete girmiyor :|

    ttnet dicem kullandığım servis aracı türknet :| 


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    kardeş modem internete girmese bile, pcyi görür, pc de modemi görür. o bağlantı lan bağlantısıdır. yani yerel ağ..

    bir de internet var ki, modem türknetten ip alır, dolayısıyla senin pc de internete çıkmış olur.

    sorunun zannedersem tam olarak bu:  modem ip almıyor, yani modemde net gidiyor. dolayısıyla sen modemi gördüğün halde, arayüzüne girdiğin halde, internete bağlanamıyorsun.

    yanlış anlamıyorum umarım.


    All I need is a possibility.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    dns kontrol et var ıse kaldır veya baska bır tane dene be ip adresı ver bunun ıcınde başlat cmd ipconfig/all orada yazılan ip non ve ağ gecini görücen onları sırasıyla yerel ağ bağlantısını özellik tıkladıgıında (TCP IP) ipconfigten aldıgın ayarları gir bak bakalım düzelecekmi


    Beleş wireless kahramanı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeş modem internete girmese bile, pcyi görür, pc de modemi görür. o bağlantı lan bağlantısıdır. yani yerel ağ..

    bir de internet var ki, modem türknetten ip alır, dolayısıyla senin pc de internete çıkmış olur.

    sorunun zannedersem tam olarak bu:  modem ip almıyor, yani modemde net gidiyor. dolayısıyla sen modemi gördüğün halde, arayüzüne girdiğin halde, internete bağlanamıyorsun.

    yanlış anlamıyorum umarım.


    -----------------------------

    aynen böle hocam ama modem de net gidiyor diyorsun ama gitmiyor aksine modem de net var sinyal alabiliyor. anca modemin arayüzüne giricem ordan bir restart atıcam net kendine öle gelicek.


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ben 1 yıldır yaşıyorum onu.. ttneti her arayışımda başka bi sebep sölediler, yok paralel hat yok splitter yok tesisatınz bozuk vs vs hepsinide yaptım bi halt değişmedi, mecbur olmasam nah kullanırım bu ttnet i de superonline gelmiyo namızsız buraya..

    şu dakka evde telefon ble bağlı değil, hat direk modeme ordanda bilgisayara bağlı, böyleyken bile arada netim gidiyo 1 gün gelmiyo vs :) az önce mesela 10 kere koptu geldi net, arasam sölesem hattınızda bi sorun yok kablolarda vardır bişe dicekler, 3-4 kez ard arda arayıp sövünce zaten, bi sonraki aramanda bağlı bulunduğunuz bölgede alt yapı çalışmaları vardır diye kayıttan giriyo bitiriyo olayı :)


    .
Toplam Hit: 1008 Toplam Mesaj: 8