

İnternet Var Ama Msn E Giremiyorum Ağ Geçidi Sorunu
-
Arkadaslar yeni bi laptopla wireless baglandim internet var ama msn e girince varsayılan ağ geçidi sorunu veriyo bunu nasil düzeltebilirim??
-
Onar...
-
Denedim olmuyo.Surum degistirdim gene olmuyo.
-
www.e-messenger.com du heralde yada www.e-buddy.com gibi siteleri dene kardeş..
-
bazen supporta takılabiliyor. supportu silmediysen.. başlat / çalıştır / cmd (enter) / net user (enter) / net user SUPPORT_388945a0 /delete (enter)
-
vista hep boyle bokluk cikarıyo zaten xp de yoktu boyle seyler yukleyen aklımı...
-
Vista'ya mal etmek çok yanlış, ilk senden duyuyorum bu sorunu Vista'da, ki bende Vista kullanıcısıyım böyle bir şey hiç olmadı. Tavsiyem Ultimate Vista kullanmak.
Kaspersky mevcut mu sistemde?
Toplam Hit: 2914 Toplam Mesaj: 7