İnternete Bağlanamıyorum Yardım
-
arkadaşlar ağ bağlantısı mevcut kabloyu pcye taktığımda bağlandı diyo ama explorerda nede mozillada google amcayı görmek nasip olmadı msn filanda bağlanmıyo ipleri filan değiştirdim olmadı başka pcde denedim bağlanıyo sorun ne olabilir ne yapmalıyım
-
captain bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar ağ bağlantısı mevcut kabloyu pcye taktığımda bağlandı diyo ama explorerda nede mozillada google amcayı görmek nasip olmadı msn filanda bağlanmıyo ipleri filan değiştirdim olmadı başka pcde denedim bağlanıyo sorun ne olabilir ne yapmalıyım
-----------------------------modeme bağlanmayı denedinmi ben airties 103 modem kullanıyorum her hafta aynı sorunu yaşarım
-
denedim bağlanmıyo kardeş
-
Eğer modemin baska hatta çalışıyorsa sorunun pc veya kablo kaynaklıdır, bu sorunlar için konu açmıstım, istersen göz atabilirsin
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=85836
-
DNSlere baktın mı bazen onlardan dolayıda yapıyor.
-
ya arkadaşlaar dns tcp ip filan değil hhepsini denedim modem airtiles air 6271 kablosuz bağlanıyo başka bi pcye ethernet verdiğimdede çalışıyo ama benim pcde bağlantıyı görüyo nete girmiyo
-
arkadaşlar çıldırcam formatta attım yine aynı sorun başka ethernet taktım yine aynısını yapıyo yardım ediiin
-
captain bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar çıldırcam formatta attım yine aynı sorun başka ethernet taktım yine aynısını yapıyo yardım ediiin
-----------------------------hocam modemin programını yükle modeme reset at tekrar modeme bağlan
-
captain bunu yazdı:
-----------------------------ya arkadaşlaar dns tcp ip filan değil hhepsini denedim modem airtiles air 6271 kablosuz bağlanıyo başka bi pcye ethernet verdiğimdede çalışıyo ama benim pcde bağlantıyı görüyo nete girmiyo
-----------------------------Hatırladığım kadarıyla Airties'da wireless şifresi oluşuturulmadan, wireless üzerinden internete çıkış vermiyordu. Eğer wifidan çıkacaksan nete wireless şifresi oluştur. Eğer kullandığın pcde ethernet ile çıkış yapacaksan ve modem DHCP'den ip aliyorsan buna rağmen de çıkışın yoksa ethernet kartında sorun var demektir. PCI bir kart alip onunla bir daha dene istersen..
-
ne iştir anlamadım hocalar başıma geleni anlatayım acaba ethernetmi gidik diye arkadaşın etherneti aldık ve pcye taktık düzeldi net sonra benim bozuk olan yani bozuk sandığımız etherneti arkadaşın pcye taktık çatır çatır çalıştı sonra düzeldi len takam aynı yerine dedik taktık yine çalışmıyo ag malı ayar etti beni pisikopata bağladı iice dayanamayım bi yumruk darbesiyle aldım askıya mazemeyi :)
