folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İnterneti Calıstıramıyorum,Programların Cogu Vistaya Uyumlu Deil Yardm



İnterneti Calıstıramıyorum,Programların Cogu Vistaya Uyumlu Deil Yardm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Arkadaslar aldım bilgisayarı interneti yükleyemedim hata verdi her setupa bastıgımda bilgisayarı yeniden baslat yazısı cıkıyo baslatıyom gene aynı yazı cıkıyo nasıl simdiyükleyecem bilgde hic bi yerinde yüklü flnda deil silim hep yeniden baslat diyo marka onixon.

    Daemon toolsu yüklemem lzm uyumlu deil diyor.Cogu setup da hata veriyo.Driverlar yüklü opengl hata veriyo yardım ya eskiyi actım ondan yazıyorum.

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek

    vista uyumlu image acma programları nelerdir?


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    virtualdrive

    . . .. . ... .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Bence sorunun ne olduğunu bile anlatamamışsın.Bu durumda kimseler sana yardım edemez kanımca..


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    install tuşuna basarak kurulan internet mi??? :S

    yeni mi çıktı bu zımbırtı? 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Simdi okuyorum harbiden anlatamamışım ya acayip sinirliydim yeni bilgisayar geldi ne taksam calısmıyodu.İnternet yüklenmiyor du kafayı yedim.:) Çözdüm wan driveri c ye atıp ordaki dosyaları taratınca yükledi.Sonra Çevirmeli baglantı acıp 8,35 fln filan doldurdum oldu :=) Su an yeni problemim parlaklık bilgisayarın lcd philips marka monitör acayip parlak yeni konu acıcam resim koyuxcam:)

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
Toplam Hit: 1039 Toplam Mesaj: 6