İnternetim Çok Yavaş, Neden Olabilir?
-
Merhaba müridler,
25 kb ile download edebiliyorum anca. Modemin içinden baktım başka kullanan var mı diye ama yok. Neden kaynaklanıyor olabilir?

-
8 mbit 15gb kotalı mıydı ? gece çatır çutur çekiyodum sabah kesmişler :D 512yle idare ediyorum :)
-
ats30 bunu yazdı:
-----------------------------
8 mbit 15gb kotalı mıydı ? gece çatır çutur çekiyodum sabah kesmişler :D 512yle idare ediyorum :)
-----------------------------hayır 1mbit 4gb kotalı.
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
ats30 bunu yazdı:
-----------------------------
8 mbit 15gb kotalı mıydı ? gece çatır çutur çekiyodum sabah kesmişler :D 512yle idare ediyorum :)
-----------------------------hayır 1mbit 4gb kotalı.
-----------------------------benimde çok yavaş. 203 kbps gösteriyo :W
-
Bilgisayar açılırken F8 e bas ağda güvenli moddan işletim sistemini aç.ağda güvenli kipte iken oradan download yap.Download hızı yüksekse sisteminde hata var veya zararlı yazılım girmiştir.Aynı ise telekomla alakalı birşeydir.Telekomu aramalısın.
-
THE_MILLER bunu yazdı:
-----------------------------
Bilgisayar açılırken F8 e bas ağda güvenli moddan işletim sistemini aç.ağda güvenli kipte iken oradan download yap.Download hızı yüksekse sisteminde hata var veya zararlı yazılım girmiştir.Aynı ise telekomla alakalı birşeydir.Telekomu aramalısın.
-----------------------------Dediklerini yaptım 35-45 kb ile download ediyor şu an.
-
Benimde bu gün kaç kere kesildi zırt pırt bağlantı kesiliyor
-
hat kablosunun uzunluğundan ve kabloda olan eklerden kaynaklanabilir
