İnternetimi Kullananların Hızını Düşürmek.
-
Evet gençler internetimi ücreti karşılığı komşularıma dağıtıyorum . Ama gel gelelim hızı yaprak gibi. İnterneti verdiğim kişilerin hızlarını düşürebilirmiyim ?
-
net limiter diye bi program vardı bakıver bi
-
Server kurman gerek hocam,
interneti modemden sunucuya alacaksın, sunucuda kontrol edeceksin
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Server kurman gerek hocam,
interneti modemden sunucuya alacaksın, sunucuda kontrol edeceksin
-----------------------------hocam çok uzun be...
-
Modem sendeyse kolay bir yolu var.
Sen kabloyla bağlacanaksın, sonra kablosuz ayarlarından Kablosuz hızını 1-2 Mbit veya tercihine göre değiştirirsen adamlar yavaş bağlanır. Zaten 1 Mbit kullanıyoruz diyosan geçmiş olsun :)
-
MaviEkran bunu yazdı:
-----------------------------Modem sendeyse kolay bir yolu var.
Sen kabloyla bağlacanaksın, sonra kablosuz ayarlarından Kablosuz hızını 1-2 Mbit veya tercihine göre değiştirirsen adamlar yavaş bağlanır. Zaten 1 Mbit kullanıyoruz diyosan geçmiş olsun :)
-----------------------------
ya ag kablosu çekmişlerse -
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------MaviEkran bunu yazdı:
-----------------------------Modem sendeyse kolay bir yolu var.
Sen kabloyla bağlacanaksın, sonra kablosuz ayarlarından Kablosuz hızını 1-2 Mbit veya tercihine göre değiştirirsen adamlar yavaş bağlanır. Zaten 1 Mbit kullanıyoruz diyosan geçmiş olsun :)
-----------------------------
ya ag kablosu çekmişlerse
-----------------------------2 yerde kablo var diğer iki yer wireless onları düşürsem yeterli olur diye düşünüyorm
